1

Onderwerp: Klein kadootje voor mijn tante

Vanavond gaan we naar de verjaardag van mijn nichtje. Voor mijn tante heb ik ook een klein kadootje gemaakt.

Het zijn simpele maar erg lekkere boterbiesjes, recept van Cees Holtkamp. Het kartonnen bakje en lint heb ik bij de Hema gekocht. Er zitten 12 koekjes in.

http://i71.photobucket.com/albums/i152/Marielle98/aac530479dd260ab7c1a7acd654e740f_zpsc5344c33.jpg

2

Re: Klein kadootje voor mijn tante

Oh wat leuk! Wat een goed idee die bakjes zeg  :Y

3

Dat ziet er erg gezellig uit, wat een leuk idee. Gaan die bakjes per stuk? En is het recept van de koekjes gewoon op internet te vinden.
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

De bakjes kosten 1,60 per 5 stuks. Ze staan bij de papieren tafelkleden, bordjes, etc. Er is een hele serie van dit bloemmotiefje. Het lint bij het kadopapier.

Het recept heb ik uit het boek "koekje". Daar staan nog veel meer heerlijke koekjes in. Echt een aanrader.

5

MarielleM1978 schreef:

De bakjes kosten 1,60 per 5 stuks. Ze staan bij de papieren tafelkleden, bordjes, etc. Er is een hele serie van dit bloemmotiefje. Het lint bij het kadopapier.

Het recept heb ik uit het boek "koekje". Daar staan nog veel meer heerlijke koekjes in. Echt een aanrader.

Heel erg bedankt, ga op zoek naar het boek, en maandag even langs de hema

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Wat een leuk idee, vrijdag trakteert m'n dochter en ga koekjes bakken

7

Erg leuk Marielle....!!! Ziet er zo gezellig uit.
En zelfgebakken koekjes zijn super leuk om te krijgen en te geven.
Boterbiesjes....leuke naam voor een koekje  :9

Ik kook en bak glutenvrij :-))

8

Dat ziet er leuk uit en wat een goed idee . Zeker om te onthouden en denk dat ik ook maar even naar het boek gaat uitkijken  :Y  :)