1

Onderwerp: Voor een dame die gisteren 60 werd

Hier ook terug sober gehouden want taarten bekleed met suikerpasta was tot gisteren nog onbekend :)

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/559949_10200820205486976_896939323_n.jpg

Vanillebiscuit gevuld met frambozen bavarois en verse frambozen

2

Re: Voor een dame die gisteren 60 werd

Mooie kleuren bij elkaar!

3

Wat een mooi taart, geweldige kleuren, mooi strak en een prachtige rand eromheen!! Complimenten hoor!!

4

Hele mooie taart!!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

5

Dank u :)

less is more! en dat is bij deze taart zeker het geval !! Heel erg mooie taart. Hoe heb je de rand gemaakt? Met welke mal? en waar heb je die gehaald? Ik lees nl dat je ook in België woont, net als ik. Maar bij ons is er veel minder van te vinden heb ik de indruk (of ik zoek verkeerd).
In elk geval vind ik het een heel mooi taartje. Ik heb 'm opgeslagen zodat ik misschien ook eens kan namaken  :)

a balanced dieet is chocolate in both hands ...

7

Koekebakkevlaaien hmmm schreef:

less is more! en dat is bij deze taart zeker het geval !! Heel erg mooie taart. Hoe heb je de rand gemaakt? Met welke mal? en waar heb je die gehaald? Ik lees nl dat je ook in België woont, net als ik. Maar bij ons is er veel minder van te vinden heb ik de indruk (of ik zoek verkeerd).
In elk geval vind ik het een heel mooi taartje. Ik heb 'm opgeslagen zodat ik misschien ook eens kan namaken  :)

Hey bedankt voor de leuk commentaar.
Voor de rand heb ik de mal van First Impressions gebruik, de Filigree Border als ik me goed herinner.
In de Belgische winkels ben ik hem inderdaad nog niet tegen gekomen (denk ik). Ik bestel dan ook meestal online, vooral hier op de DLT-webshop :) Geweldig snelle levering :)

Je mag hem zeker is namaken hoor ;)