Onderwerp: dat is tegenwoordig best bijzonder...
50 jaar getrouwd. Bijna dezelfde taart als die ik een jaar eerder gemaakt heb voor een 40 jarig huwelijksjubileum, maar hij blijft leuk om te maken.
Gevuld met zw.m.crème vanille en pure choco
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dat is tegenwoordig best bijzonder...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
50 jaar getrouwd. Bijna dezelfde taart als die ik een jaar eerder gemaakt heb voor een 40 jarig huwelijksjubileum, maar hij blijft leuk om te maken.
Gevuld met zw.m.crème vanille en pure choco
Mooie taart, vind het rood erg mooi combineren met de roosjes
dank je 
Mooi! Die is vast in de smaak gevallen

mmmm ziet er heerlijk uit)))) en zeer mooi ook))))
dank je wel 
Mooi taartje met prachtige bloemen...maar mag ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat de letters scheef ten opzichte van elkaar?
ik zie het nu pas monique, o dat is idd niet netjes. Wordt toch tijd voor een ritje terug naar de oogarts. ( moest ook eerst even de foto op groot zetten voor ik het zag, heb een prisma afwijking dus alles wat jullie recht zien zie ik schuin)
Thx voor het melden, ik laat het voortaan even controleren totdat ik een nieuwe bril heb.
Dit wist ik niet hoor Sil....het is bedoeld als opbouwende kritiek...niet om je af te branden. Maar je kent mij intussen.... 
Dit wist ik niet hoor Sil....het is bedoeld als opbouwende kritiek...niet om je af te branden. Maar je kent mij intussen....
ik vind het niet erg hoor, maar als ik zulke missers maak wordt het tijd mijzelf naar de oogarts te schoppen. Ben blij dat je het zegt, kan ik er rekening mee houden 
Dan wordt het tijd dat je gaat ja...enne...een lineaal in je taartkoffer... 
Ja mams
zal maandag bellen . en dat wordt dus idd een lineaal naast de waterpas
Prachtige taart
Ik heb ook altijd ruzie met die letters
.
Weet het ook vaak voor elkaar te krijgen om de letters door elkaar te gooien
Zelf heb ik de eerste 4 maanden van dit jaar vier (4, ja je leest het goed) 50 jarige bruiloften. het was zeker een goed trouw jaar
En ze zijn ook nog allemaal in eigen kring.
mooie taart.
thx 
Nou Caroline dan krijg je het nog druk
Zal idd een goed jaar zijn geweest.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dat is tegenwoordig best bijzonder...