1

Onderwerp: Ook ik ben nieuw hier

Hoi allemaal!

Allereerst wat een ontzettend mooie taarten hier op het forum!
Ik ben een echte beginneling!

Eerst maar even netjes voorstellen ;)
Mijn naam is Desiree en ik woon samen met ons gezin, Frank mijn vriend en onze hondjes Diesel en Nouky en de overige dieren, in waalwijk.

Nadat ik op facebook een ontzettend leuke taart (varkentjes in de modder) heb gezien wilde ik deze natuurlijk zelf ook maken. Dat is me redelijk gelukt en nu ben ik dus besmet met het taartenbakvirus..

Dus ik wil graag nieuwe ideeën opdoen en natuurlijk veel oefenen.. Daar heb ik dus ook nog een vraagje over.. Hoe oefenen jullie zonder verschrikkelijk veel kilo's aan te komen? Het lijkt me ontzettend gaaf om taarten voor andere mensen te maken maar dan wil ik wel graag eerst oefenen voordat ik voor iemands verjaardag een taart maak.. Er zijn dan namelijk allicht verwachtingen ;)

Allereerst ga ik maar even heerlijk rondneuzen op dit forum ;)

Re: Ook ik ben nieuw hier

Hallo Desiree, welkom!

Om gelijk maar antwoord te geven op je vraag; lekker voor anderen bakken  :) Altijd een reden om een taartje mee te nemen...dan blijft het bij een (klein?) stukje voor jezelf en de rest voor een ander hihi.

Ik heb de afgelopen 4 zondagen taart gebakken...van allevier geproefd...en vervolgens meegegeven aan de visite, opa en oma die kwamen oppassen, manlief naar zijn werk..enz.

Succes met bakken, proeven en op gewicht blijven O-)  en veel plezier op het forum!

3

Re: Ook ik ben nieuw hier

Hallo Desiree,

Gezellig ,ook met het taartvirus besmet .Je kan je hart hier ophalen zoveel om te zien en te lezen. ik doe vaak wat MjammieMarjo zeg voor andere bakken (vriendinnen),maar dan in mini's
Je kan ook bv  dummie's maken , als je even niet iemand heb om te bakken . ;)