Onderwerp: Vanalles wat: ballet; 40 en 2x (bijna) 100 jaar (veel foto's)
Mijn parade van de afgelopen 2 maanden (de nieuwste staat bovenaan, lekker achterste voren).
Maandag werd de oma van mijn man 97.
Verzoek van mijn schoonouders, koop maar een cake bij de supermarkt, dat is goed genoeg, de rest kan ze toch niet eten.
Dus bij deze mijn 'supermarktcake'; ik vind dat je een taart verdiend op je verjaardag, zeker als je 97 wordt. Smullen dat ze er van deed! Je moet het alleen in haar mond stoppen, maar als je daar geen zin in hebt eet ze het niet nee

Mijn tante en haar kleindochter zijn op dezelfde dag jarig, nu hadden ze afgesproken dat als ze samen 100 zouden zijn een taartje gingen eten. Dat was zondag, een flinke haastklus aangezien de aanvraag vrijdag kwam en er nog 2 andere taarten op de agenda stonden
Een paar weken terug werd mijn man 40. 's Avonds om 6 uur kwam hij op het idee dat een taart voor de volgende ochtend toch wel leuk zou zijn... Hij vond alleen de tekst niet zo leuk; maar je wordt maar 1x 40 toch?
Voor het feest wat mijn man met 2 vrienden gaf heb ik 50 van deze glaasjes en 50 cupcakes gemaakt ipv taart

Tot slot een taart met balletschoenen. Had een voorbeeld gekregen van hoe het zou moeten worden, maar dan met balletschoenen erbij

Tips, feedback en reacties zijn altijd welkom!
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...