Onderwerp: Hulp 12,5 jaar in dienst...dussss......?!
Een taartje voor bij de koffie om dit heugelijke feit te vieren en haar in het zonnetje te zetten.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hulp 12,5 jaar in dienst...dussss......?!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taartje voor bij de koffie om dit heugelijke feit te vieren en haar in het zonnetje te zetten.

super gaaf!
Heel erg leuk!
Ik heb alleen het idee dat je de 1 als i hebt gebruikt? Weet niet of je het nog kan herstellen? al vraag ik me af of het anderen opvalt hoor.
Heel mooi 
Ingrid.....hersteld hoor, wat oplettend van je, had je goed gezien
thanks
Je puzzelplaatje is super! Die overhangende dweil, hihi......helemaal goed. Mooie sierrand aan de zijkanten ook.
Wauw echt heel mooi! Vooral het poppetje is echt prachtig!
ik snap hem niet, is Trud 1 een grapje ofzo?....
nee siena, ik had per ongeluk een 1 gebruikt als i. heb het gelukkig kunnen herstellen.
Oooooo, die vind ik leuk!!!!!!!!! Mooi gepuzzeld ook 
Erg leuk, mooie kleuren ook. De combi van de hulp-dame met die schattige roosjes vind ik erg geslaagd!
Heel mooiiiii gaaf gemaakt hoor jemig 
wat een gave taart
Mooie puzzel.
Mieke was is tie leukkkkkkk
helemaal gaaf
taartgroetjes Carla
Fijn dat je het nog kon herstellen! Hoopte al dat je mijn opmerking niet erg zou vinden. En gelukkig was je er juist blij mee
Is soms wel een moeilijk omdat geschreven woorden soms zo snel verkeerd worden gelezen.
Maar nu dus gelukkig helemaal goed.
Wat zal je collega in haar nopjes zijn met deze taart! 
haha Ingrid. ja ik was idd blij met je oplettendheid!
enne dit taartje was voor kennissen die hun hulp wilden verrassen. dus geen collega of eigen hulp 
owh ja............dames bedankt voor jullie complimenten 
Die is leuk zeg!!
Echt super mooi gepuzzeld!
wat een mooi vrouwtje en een mooi geheel ook
Wat een schatje!!! 

Hij is leuk, mooi gepuzzeld ook
Ohh...wat leuk!
Wat een leuke taart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hulp 12,5 jaar in dienst...dussss......?!