Re: gister avond een workshop schilderen met cacaoboter gedaan
Een waar kunstwerkje
Ik ken het schilderen met cacaoboter niet. Moet ik me maar eens in gaan verdiepen dan

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gister avond een workshop schilderen met cacaoboter gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een waar kunstwerkje
Ik ken het schilderen met cacaoboter niet. Moet ik me maar eens in gaan verdiepen dan

Prachtig,
Wat een plaatje! Prachtig met dat kleurenverloop, net een echt schilderij.
Hij is heeeel er mooi, super gedaan!!!
Echt heel mooi geschilderd!
Ik wist niet eens dat dit kon ( ben nog niet zo lang bezig met decoratie)
Misschien komt er wel een how to op de site?
Wil dit ook wel eens leren, lijkt me heel erg leuk om te doen.
hééééééél erg mooi!!! Dit wil ik ook wel eens zien. Kijk dus uit naar how-to
Er komt zojuist een mailtje binnen van CakeCentral met je taartje erbij als voorbeeld!! Coooooool!!!

Er komt zojuist een mailtje binnen van CakeCentral met je taartje erbij als voorbeeld!! Coooooool!!!
![]()
ja dank je wel whahhaa. ik had dat mailtje ook binnen gekregen maar het niet gezien, niet ver genoeg naar beneden gescrolled whahahha hoorde het via facebook zojuist. kom niet meer bij van het lachen hier! supergaaf!!!
mooie taart hoor
Super mooi... Sprakeloos!
Heel erg mooi taartje! 
wauw dit ziet er mooi uit.
Is schilderen met cacaoboter een beetje
hetzelfde als met de gelkleuren die je
gebruikt om fondant te kleuren.
Werkt dit gemakkelijker of zijn de kleuren mooier
ik zou zo graag meer hierover willen weten
is er iets te vinden op internet, waar kan
ik zoeken of heb je zelf een how-to.
heel graag, bvd.
Ik zag gisteren avond dat je 3 plaatsen verwijderd was van de hoogste plaats in Cake Central.
En het stond zelfs in mijn e-mail van cake central. 
Hmmmm een how to? denk niet dat dat de bedoeling is van iets wat je tijdens een workshop hebt geleerd meiden.
Nogmaals Brenda, super taartje! denk dat ik ook maar eens op onderzoek uit ga of er nog ergens plek is in Naaldwijk. Vind het heel gaaf!
Er zijn gewoon how-to's op het internet te vinden. Wel in het Engels, maar goed. Dit soort dingen zijn denk ik toch het best uit te leggen met een workshop. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gister avond een workshop schilderen met cacaoboter gedaan