1 Laatst bewerkt door Mari83 (19-02-2013 19:52)

Onderwerp: Cupcakes vullen

Hoi,

Binnenkort word ik dertig en ik dacht aan het maken van cupcakes voor de collega's...véél collega's!

7 in het vaste team

Op de dag zelf:
Een stuk of 10 anderen bij een partner waar ik regelmatig gesprekken ga doen, 's ochtends.

Een stuk of twintig bij een andere partner waar ik in de namiddag gesprekken ga doen.

Welke zijn gemakkelijke en lekkere vullingen? Ik heb nog noooiiittt cupcakes gevuld. Ik dacht al aan simpele vullingen zoals

-confituur
-ik heb op de webshop bv hazelnootvulling en marshmallow gezien. Is die laatste niet te zoet?

Ik las ook ergens van rode neuzenvulling. Lijkt me ook lekker, maar ik vind die precies niet.

Alle ideeën welkom, hoor:-)

Liefst vullingen die mogen bewaard worden op kamertemperatuur gezien ik nogal "verhuis" van plaats.

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (19-02-2013 19:58)

Re: Cupcakes vullen

Ik maak vaak zelf een hele grove appelcompote van goudrenetten, met klein beetje suiker en kaneel, zodat de smaak een beetje fris zuur blijft en niet mierzoet. Is erg lekker in combinatie met een toef in appeltaart smaak!

Voor het recept mag je mij mailen als je dit wilt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ho wat lief!!! Ik heb je net gemaild:-)

4

En ik jou!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Ik zou gaan voor simpele cupcakes  met een lekkere boterglazuur. Zou wel voor een leuke smaakcombinatie kiezen. Zelf heb ik van de week ananaskokoscupcakes gemaakt met kokosglazuur en dan geraspte kokos ervoorheen, een recept van de Hummingbird Bakery. Erg lekker! Recept kan ik je eventueel wel mailen. Natuurlijk kun je ook gewoon voor vanille of chocolade kiezen. Ook citroen doet het vaak erg goed. Boterglazuur is het lekkerst wanneer je deze op kamertemperatuur bewaart en de buitenkant wordt iets harder (de binnenkant van het glazuur blijft zacht en je bijt er zo doorheen) waardoor het ook gemakkelijk te vervoeren is.