1

Onderwerp: SPOEDvraag!

Ik kreeg geen antwoord op m'n vorige vraag helaas & meestal Google ik alles maar werd me nog niet duidelijk.

Ik had chocolade fudge topping(Ingr. Chocola, boter, geconsendeerde melk) gemaakt & de rest in de vriezer gedaan.
Hoelang moet dit ontdooien? & hoe?
in de koelkast wordt t ook hard, dus buiten de koeling neem ik aan?
Wil het morgen gebruiken

i just LOVE it!

2

Re: SPOEDvraag!

Ik heb geen idee eigenlijk, maar het lijkt me eerst in de koelkast en een poosje (maar hoe lang weet ik dan niet) voor je het gaat gebruiken uit de koelkast en misschien nog even een keer mixen?

Hoop dat iemand anders het gewoon WEET  :Y

Als je geen antwoord krijgt is het niet de bedoeling dat je een nieuw topic opent, je had je andere topic ook gewoon kunnen uppen....

Ik heb geen idee heb deze vulling nog nooit gemaakt, en ik vries zo min mogelijk in, maar het lijkt me dat dit niet echt een koelkast vulling is, dus zou ik het gewoon op het aanrecht laten ontdooien

Ik meld je even, en dan wordt het andere topic verwijderd

I never met a calorie I didn't like....

4

Misschien even in de magnetron op de ontdooistand?
Telkens een paar seconden en dan iedere keer doorroeren, totdat het de juiste consistentie heeft?
Zo doe ik het in ieder geval met ganache en dit lijkt met aardig vergelijkbaar.

Dat is toch een TAART waard!

5

Ik wist niet dat dat niet mocht & van dat uppen ook niet, anders deed ik dit niet. Ik ben 'een beginner' & vries ook nooit in maar van deze hoeveelheid kon ik wel 24 toeven spuiten! Ipv 12.
leek mij dus ook dat t buiten de koeling kan.. Heb m nu in de koelkast, zal m vanavond wel eruit halen & afwachten, en dan magnetron of warm water bak & weer opkloppen, dankjewel!!!!

i just LOVE it!

6

Alle ingrediënten mogen buiten de koelkast bewaard worden, dus je kunt hem gewoon op kamertemp laten komen  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!