Re: Stunning rainbow rose...
Kijk eens of je the rose workshop kunt volgen in jouw buurt. Heb ik ontzettend veel van geleerd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Stunning rainbow rose...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kijk eens of je the rose workshop kunt volgen in jouw buurt. Heb ik ontzettend veel van geleerd.
Prachtig hoor!!!
Suuuuper gaaf
Echt heel leuk énzo mooi!!!!
Ik heb speciaal een schuimmat aangeschaft voor de bloemen, maar weet niet of ik nu met die balltool moet rollen of duwen???
Ik kijk ook naar de filmpjes, maar kan niet verstaan wat ze zeggen.....
Duwen, gewoin erover wrijven zeg maar.
Ik neem aan dat je niet té hard moet duwen??
Wat een mooie roos zeg!
Ik neem aan dat je niet té hard moet duwen??
Je merkt het vanzelf, gumpaste kan best wat hebben, maar als je te hard duwt scheurt het. Gewoon proberen.
Schitterend!
En de taart
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127378879
Wauw wat een gaaf idee, mooi uitgevoerd óók.
Wow dat ie heel is aangekomen zeg!
Prachtig gemaakt, dat kleurverloop ook, wow!
Deze mooie roos zit nog steeds in mijn hoofd. Ga vanavond eens een poging wagen voor mijn vader verjaardagstaart.
Prachtig zeg
Deze mooie roos zit nog steeds in mijn hoofd. Ga vanavond eens een poging wagen voor mijn vader verjaardagstaart.
Leuk!
Die is heel mooi
Wauw wat mooi!!!!Gebruik je daarvoor een piepschuim kegel of fondant ?Bij fondant weegt de roos toch zwaar denk ik met die grote kegel!
De basis is piepschuim idd
Het is al vaker gezegd in dit topic, maar het eerste wat ik kon zeggen toen ik je roos zag was Wauw!
Prachtig !!!!
Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Stunning rainbow rose...