Onderwerp: Valentijn, goede reden om een taart voor collega's te maken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Valentijn, goede reden om een taart voor collega's te maken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Leuk hoor!!!! Knap gemaakt 
Heel langzaam ga je dingen verbeteren. Dit was mijn eerste 3D alleen de beer wilde niet echt rechtop zitten. Hoe doen jullie dat met 3D moeten daar van die buisjes in? En hoe doen jullie dat met armen die niet blijven zitten?? Als jullie zin hebben ik hoor het graag.
Sateh prikkertjes doen wonderen.
En goed uit laten harden voor je ze op de taart zet. Wanneer je die tijdens drogen stut met bijvoorbeeld keukenrol, blijven ze goed in vorm.
Oh ja, wat ik zelf ook gedaan zou hebben, is je hart taart iets bijsnijden zodat je de punt mooier ziet.
Ook bovenaan snij ik hem altijd nog wat verder in.
Veel taart plezier!!!!
Schattig hoor!!
Hartelijk dank voor de tips! Hier kan ik echt iets mee, goed idee om hem wat 'bij' te snijden en drogen tegen de keukenrol ook een super idee. Dank hoor!
Ahh wat schattig!
Hoe heb je de beertjes gemaakt?
Ahh wat schattig!
Hoe heb je de beertjes gemaakt?
Ik heb de beertjes gemaakt van Marsepein, lijf, armpjes en beentjes en hoofdje geboetseerd. De snuit, de neus en de oortjes erop gezet en met een bone en veining tool gemodeleerd. Oogjes erop en eigenlijk ben je dan al klaar.... super gemakkelijk dus!
Oh... Marsepein droogt wel uit, maar duurt langggggggggger dan lang. Boetseren kan je beter met fondant doen. Anders heb je aan bovenstaande tips nog niet veel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Valentijn, goede reden om een taart voor collega's te maken!