1

Onderwerp: Bonbon bloc vulling

Hallo allemaal,

Heb even een vraagje!! Wil voor de eerst keer bbb vulling maken voor in de taart!! Kan ik de taart met 2 lagen vullen?? Is de smaak dan niet te machtig? Wie heeft hier ervaring mee?? En zijn er eventueel mensen die een lekker combinatie weten?

Verder nog mensen die weten of de bbb vulling in de smaak vallen??

Heel erg bedankt alvast voor alle reacties!

Groetjes

2

Re: Bonbon bloc vulling

Ik vind het een heerlijke maar wel machtige vulling. Ik doe wel twee laagjes, maar dan per stuk maar een halve centimeter dik, als ik dikker wil vullen doe ik een laag bbb en de andere heb ik een keer met verse aardbeien en een keer met verse frambozen  gevuld en ik heb tot nu toe afgesmeerd met botercreme met een lorann smaakstof erdoor (butterscotch,marshmallow of peer)

Alle mensen die een taart met bbb-vulling hebben geproefd vinden hem helemaal geweldig!

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

3

Thanks siska!!! Hier hebben we wat aan!!!

Groetjes

4

Ohh, de bbb vulling is zoooo lekker. Ik snoep er dan ook behoorlijk van als ik een taart er mee maak  O-) (het smaakt ook lekker op een eierkoek  :9)
Het is inderdaad wel machtig, maar dan kunnen er kleinere stukjes worden gesneden.
Ik combineer het wel met een laagje kersenjam, dat maakt het wat frisser.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Dankjewel addy!! Hoop dat ze m lekker vinden! Ga m gewoon alvast uitproberen van te voren!!