1

Onderwerp: Mijn eerste mislukte gitaart...

Ach ja, het is pas mijn derde taart, en mijn eerste ganache dus ik mag niet te streng zijn voor mezelf  :Y

Ben ik toch wel, want hij was voor de verjaardag van mijn zoon!
Hij vond de taart goed en heerlijk en de visite ook (die zijn ook niks van mij gewend dus dat is nogal makkelijk....)

Ik kan van alles uitleggen over het hoe en waarom het niet goed is gegaan, want ik heb er wel heel veel van geleerd, maar dat bespaar ik jullie  :rolleyes:

Kijk en huiver....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ODHFK73H-D.jpg

2

Re: Mijn eerste mislukte gitaart...

Zo slecht is hij toch niet voor een eerste keer? Juist fijn dat je er zoveel van hebt geleerd ;)

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

3

Nou, zó erg is ie nou toch ook weer niet?
Mijn tip heeft betrekking op je presentatie; met een velletje bijpassend inpakpapier ondersteun je het ontwerp/onderwerp van je taart meer dan met een velletje bakpapier.

Blijf veel oefenen, forum lezen en filmpjes kijken dan lukt het je over een tijdje allemaal nog veel beter.  :Y

4

Saskialala schreef:

Nou, zó erg is ie nou toch ook weer niet?
Mijn tip heeft betrekking op je presentatie; met een velletje bijpassend inpakpapier ondersteun je het ontwerp/onderwerp van je taart meer dan met een velletje bakpapier.

Blijf veel oefenen, forum lezen en filmpjes kijken dan lukt het je over een tijdje allemaal nog veel beter.  :Y

Hi hi... Het papier is dik gouden tafelkleedpapier, maar snap wat je bedoelt!
Ik wilde niks druks als ondergrond gebruiken en mijn zoon koos deze uit verschillende anderen... Dus vandaar deze keuze  :D

Nou, ik vind 't hartstikke knap dat je dit hebt gemaakt. Lastige vorm hoor. En uiteindelijk gaat het om de smaak.

groetjes, Karin

6

Kaatjes Taartjes (KA) schreef:

Nou, ik vind 't hartstikke knap dat je dit hebt gemaakt. Lastige vorm hoor. En uiteindelijk gaat het om de smaak.

Uiteindelijk wel, maar de presentatie is toch de eerste indruk...
Ach ja, volgende keer beter. Heb gewoon een goede reden om dit meer te oefenen, en omdat ik een grote chocoladefan ben is dat niet zo erg  :+

7

Hey wat leuk, een gitaar!

zie je wel, zo erg mislukt is hij niet, ik zie direct wat het is!  :+

en serieus, het kan echt veeeeeel erger.

Goed, het is jammer van het lijntje in de ganache, en de randjes konden een ietsje strakker,

maar he, het is heel lastig om dat met ganache voor elkaar te krijgen,
en dit is potdikkie pas je eerst keer!!!!!

Niet zo streng zijn voor jezelf is mijn tip aan jou!

Gewoon lekker bezig blijven, maar dat doe je toch wel,
en je zult zien dat jijzelf ook steeds tevredener gaat zijn met je werk!
(op hier en daar weer een teleurstellinkje na, maar that's life,
en veelal zie jij die alleen)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

8

Vind dat je al heel wat aan durft voor een derde taart, helemaal niet zo gek hoor

9

ik heb ze wel eens erger gehad!!  en ja perfect is hij niet, maar je haalt er wel een gitaar uit en je hebt er van geleerd, dat scheelt weer!
en het is pas je derde taart, nou ik vind het toch knap!

10

Vind em ook heel mooi hoor!
Je ziet inderdaad wel wat dingetjes,
maar op het eerste gezicht  :thumb:

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

11

Jullie zijn schatjes!