Onderwerp: Advies gevraagd voor een bustier/corset taart!
Vandaag werd ik half smekend opgebeld door een klant die voor vrijdag graag een boobie taart met lijfje wil, in eerste instantie heb ik nee gezegd omdat het me niet zo goed uitkomt, maja een man die bijna smekend op zijn knieën ervoor gaat kan ik niet weigeren haha
Maar ik ben in overweging om de silverwood multi square pan te kopen alleen red ik dat niet voor vrijdag, dus het enige kwa bakblikken wat ik thuis heb en wat een beetje in de buurt komt is een 25x25 PME pan. Daarboven op komen dan twee 12 cm blanda Ikea schaaltjes als ,,boobies,, maar nu mijn vraag zit dit wel in proportie die 25cm wil ik ook nog een beetje insnijden zodat het lijfje getailleerd is. Tuurlijk de meeste van jullie zouden zeggen, leg die pannen op elkaar je je zit het zelf, maar op foto's van andere kan ik heel moeilijk zien welke vormen er gebruikt zijn...
Heb nog nooit een bustier gemaakt dus heb even jullie hulp nodig, wat denken jullie gaat dit lukken zo?? Is het in proportie?
En alle verre tips zijn welkom, de boobies eerst los bekleden en dan op het lijfje plaatsen en dan de rest bekleden of alles in een keer
Alvast bedankt,
Liefs Ivy