Onderwerp: Ballet
Quinty ging vandaag trakteren aan de meiden in haar balletklasje, gelukkig waren het er maar 6 deze keer, pfew! Hier zijn ze:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Quinty ging vandaag trakteren aan de meiden in haar balletklasje, gelukkig waren het er maar 6 deze keer, pfew! Hier zijn ze:
Wauw super mooi!!
Super leuk gedaan!
prachtig!
Heel mooi!
erg leuk , vlgs mij waren de dames hier erg blij mee
Dank jullie wel voor jullie reacties, leuk!
Er waren meisjes die de schoentjes niet wilden opeten maar bewaren
Wow, heel mooi . Heb je de schoentjes zelf gemaakt? Je ziet het resultaat
Fenny, bedankt voor je compliment! Die schoentjes heb ik gemaakt met behulp van een mal, ik weet niet of ik ze allemaal zo mooi hetzelfde had gekregen met boetseren
Ziet er schattig uit én heel mooi gemaakt hoor!
Fenny, bedankt voor je compliment! Die schoentjes heb ik gemaakt met behulp van een mal, ik weet niet of ik ze allemaal zo mooi hetzelfde had gekregen met boetseren
Nou ik vind goed gelukt ik doe het niet na. Mag ik weten wat soort uitsteker gebruikt hiervoor?
Ooooo wow, wat maak jij toch altijd mooie taarten en cakejes zeg! Weer mijn hartelijke complimenten!!
Zeker mooi geworden.
Leuk dat ze de schoentjes willen bewaren.
Erg lief
Tamataartje schreef:Fenny, bedankt voor je compliment! Die schoentjes heb ik gemaakt met behulp van een mal, ik weet niet of ik ze allemaal zo mooi hetzelfde had gekregen met boetseren
Nou ik vind goed gelukt ik doe het niet na. Mag ik weten wat soort uitsteker gebruikt hiervoor?
Het is de balletschoenen mal van FPC. De lintjes heb ik met de sugarcraft gun gemaakt.
Dank jullie wel allemaal, super lief jullie berichtjes
en ik blijf ze leuk vinden zo schattig en wat bleek, ik had die mal ook liggen in de box
,
taartgroetjes Carla
Thanx Carla!
Hahaha, en ik weet precíés wat je bedoelt!!!
Mooi gedaan!
Thanx Hertje
Aaah ze zijn sweety!
Dank je wel mmaas, leuk om te lezen
prachtig
Thanx miep!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren