1 Laatst bewerkt door blessedcakes (14-02-2013 20:38)

Onderwerp: traditionele ''old school'' bruidstaart

Ik ben net nieuw op deze site en ik wil graag even deze bruidstaart delen, het is een amerikaanse stijl bruidstaart bedekt met buttercream. Ik hou van deze ''ouderwedse stijl'' en ik doe ook taarten met fontijnen en trappen waar ik ook van hou.

http://cdn.cakecentral.com/5/52/900x900px-LL-5227faf6_900x900px-LL-56f6712b_mytieredcakespillarsstandatchurchwithfreshflowerdweddingblue2.jpeg

2

Re: traditionele ''old school'' bruidstaart

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

Thanxx

4

Het is niet mijn stijl, maar wel mooi gemaakt!

5

Ziet er mooi uit, maar ik ben heel erg benieuwd naar de details. Heb je foto's van dichterbij?

6

Ziet er klassiek en amerikaans uit!
Gaaf om te maken lijkt me dat

7

Leuk zeg, buttercream-taart zien we hier te weinig (vind ik). Ik zou ook wel een detailfoto willen zien, ben altijd heel nieuwsgierig wat je ervan maakt...

Tieneke

Sorry ik heb geen detaifoto's, er zaten kleine duifjes van fondant op de taart en ik wil graag even zeggen dat ik best trots op mezelf ben, want ik ben 16 jaar!

9

Wow mooie strakke taarten zeg!! En pas 16 jaar???!!
Wow jij bent echt een patissier in de dop, ben je ook in die richting bezig? opleiding of iets, want daar moet je echt mee verder..
Super en ben ben heel benieuwd naar je andere taarten...
En helemaal in deze stijl met dat buttercream, das nog niet zo makkelijk...
Ga vooral door en laat ons genieten :lol:

10 Laatst bewerkt door blessedcakes (15-02-2013 18:31)

Bedank Anoesz!!
Ja ik ga volgend jaar een opleiding doen voor patissier, ik hou echt superveel van Amerikaanse buttercream taarten en ik zal zeker meerdere taarten posten! Enorm veel bedankt voor de lieve reactie!! :D

11

Ontzettende mooie bruidstaart  :thumb:  :thumb:
Alvast heel veel succes met je opleiding voor patissier!
Zo te lezen heb je veel meer taarten gemaakt, zou het erg leuk vinden om meer van jouw taartjes te zien :Y

Groetjes,

12

Mooi hoor,  net de Wilton stijl bruidstaarten van een paar jaar geleden, ik vind ze fantastisch om te zien, maar zou ze zelf niet kunnen maken.