Onderwerp: Mijn eerste plooientaart
De titel zeg het al, mijn eerste plooientaart....
Gevuld met aardbeien-jam en aardbeien-kwark-taart en afgesmeerd met botercreme

Www.facebook.com/brendashomebakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste plooientaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zeg het al, mijn eerste plooientaart....
Gevuld met aardbeien-jam en aardbeien-kwark-taart en afgesmeerd met botercreme

Ik vind de taart heel goed gelukt en de rozen heel mooi. (eigenlijk vind ik de hele taart gewoon mooi)
Zeker mooi. Even praktische vraag...
Hoe groot ik dit taartje? en hoeveel ms heb je hiervoor gebruikt? Ik wil binnenkort 2 kleine bedankttaartjes maken, en lijkt me leuk om als dat plooitaartjes te doen...
En even vraag over vulling; aardbeien-kwark-taart, is dat van MONA?? is dat goed te verwerken in de taart? Heb je wel eens wat vaker een MONA produkt in een taart verwerkt??
Heb je ook de "how to" van deze site gebruikt bij het maken van de plooientaart?
gr. lobke
Zeker mooi. Even praktische vraag...
Hoe groot ik dit taartje? en hoeveel ms heb je hiervoor gebruikt? Ik wil binnenkort 2 kleine bedankttaartjes maken, en lijkt me leuk om als dat plooitaartjes te doen...
En even vraag over vulling; aardbeien-kwark-taart, is dat van MONA?? is dat goed te verwerken in de taart? Heb je wel eens wat vaker een MONA produkt in een taart verwerkt??
Heb je ook de "how to" van deze site gebruikt bij het maken van de plooientaart?
gr. lobke
Hey,
Dit is een 20 cm taartje.
Het is inderdaad van Mona. Ik heb weleens vaker dit gebruikt in een taart en met een juiste combi met een andere vulling is het erg lekker en ook fris.
Ik heb dit x geen how to do gebruikt, heb ooit eens in het verleden ergens op internet (kan zijn van deze site) een how to do gezien en het uitgeprobeerd op een klein mini taartje, wat trouwens zwaar mislukt was omdat ik net begonnen was en nog geen weg of steg wist in de bakwereld hahahaha......
Xxx
Wow! Dat ziet er prachtig uit en dat voor een eerste keer! Super!
Wow mooi hoor!!
Ik ben stiekum wel gek op plooientaarten...
Is toch wel heel chique zo... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste plooientaart