1

Onderwerp: hoe vervoer je een taart veilig?

Ik heb inmiddels al wat taarten gebakken, maar ik sta steeds voor het probleem hoe ik taarten vervoer. Ik heb een taartencaddy, maar die is vaak te laag. Ik zie wel dozen in de winkel, maar ook die zijn niet hoog genoeg. Alleen een kartonnetje onder de taart geeft geen stevigheid. Geef ik een taart aan vriendinnen dan zet ik de taart op een bord en dat krijg ik wel weer een keer terug. Maar ja, echt ideaal is het niet en het is ook zo suf: "mag ik mijn bord weer terug als de taart op is?"
Hoe doen jullie dat?

2

Re: hoe vervoer je een taart veilig?

Taart in een taartdoos zonder deksel of op een board, leuk ingepakt in pakfolie. (Evt. nog in een klapkratje.) Dan op een anti-slipmatje. Afhankelijk van de grootte doe ik 'm óf voorin op de grond bij de passagiersstoel of in de achterbak (die schoon en opgeruimd is! Anders krijgen ze 'm niet eens mee!!! :lol: ).

Zeker bij vrienden/familie is het echt niet raar, als je je board terug vraagt, hoor. Wat je ook kan doen, is bij je taartprijs (voldoende) borg rekenen voor je board. Of MDF-plaatjes laten zagen bij de bouwmarkt, die kosten niet zoveel.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

zo misschien?

http://b.vimeocdn.com/ts/806/262/80626284_640.jpg

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

4

Haha, moet je onderweg ook niet teveel drempels tegenkomen!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Haha die is wel erg leuk  :D

MDF plaatjes idd. Goedkoop en stevig  ;)

6

ik doe altijd een taartdoos en als de taart tehoog is voor de doos schuif ik het deksel aan de zijkant onder de bodemtaartdoos zodat je een soort achterkant creert , dan kun je er transparante inpakfolie overheen doen en is je taart toch veilig .

hoop dat je dit beetje snapt lol;))

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

7

Meestal rijdt mijn dochter met me mee en houdt zij de taart/taartdoos vast. Als ze er niet bij is, zet ik het op de grond bij de passagiersstoel. En hou ik toch nog altijd mijn hart vast....... :o  :/

@ Vier met taart Hoe ziet zo'n taart caddy eruit?? Ik heb er nog nooit van gehoord of zelfs gezien..... :nooo

Taartencaddy is gewoon zo'n plastic bewaardoos.
Ik vind de scooter wel een goede oplossing  :) . Folie en een deel van een taartdoos is slim. Ga maar eens een paar rolletjes scoren. Bedankt allemaal.

Ik vind de scooter wel een goede oplossing  :) . Folie en een deel van een taartdoos is slim. Ga maar eens een paar rolletjes scoren. Bedankt allemaal.

12

Ik zag hier ook een leuke tip om een taart te vervoeren. Hier is de link: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=218397