1

Onderwerp: babydraak voor een 5 jarige

Ben er een poosje uit geweest ivm met ziekte en overlijden van mijn dierbare, lieve schoonmoeder.
Toch maar weer het taarten opgepakt aangezien ik het een erg leuke hobby vind en mijn creatieviteit er in kwijt kan.
Deze was voor een opdrachtgeefster die een vrolijke taart wou, thema was vrije keuze. Alle collega's vonden em super, maar de opdrachtgeefster was er niet zo weg van...
Van alles aangeboden, maar ze ging toch voor de babydraak die was toch wel lief een knuffelbaar.
Was toch wel een beetje teleurgesteld over de reactie van de opdrachtgeefster.
Mede doordat ik er 2 dagen mee bezig ben geweest. En dat voor 20 eurie.
nou ja we hebben altijd de hema en multivlaai nog...
Hoop dat de jarige jet em wel erg leuk vind.
Ik vind em in iedere geval leuk.

Genoeg gepraat hier komen de foto's.

http://6.media.hyves-static.net/1530182853/6/zrU8/0/img1530182853.jpeg

http://8.media.hyves-static.net/1530182831/6/B7TG/0/img1530182831.jpeg

Alvast bedankt voor het kijken.

2

Re: babydraak voor een 5 jarige

nog gecondoleerd met je schoonmoeder.

enne,ik vind het een beeldig taartje hoor!
Vond de opdrachtgeefster deze echt niet leuk?Raar mens.
Ik had haar met haar 20 euro naar de hema gestuurd,kon ze zien wat ze daar maar kreeg voor zo'n miniprijsje

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

3

nog gecondoleerd met je schoonmoeder.

enne,ik vind het een beeldig taartje hoor!
Vond de opdrachtgeefster deze echt niet leuk?Raar mens.
Ik had haar met haar 20 euro naar de hema gestuurd,kon ze zien wat ze daar maar kreeg voor zo'n miniprijsje

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

4

Mooi!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Mooi!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Dank jullie, geeft de burger weer moed :)

7

OOOOOOOOoooooooooooooo wat vind ik die SUPERLIEF!!!!!!  :Y  :Y  :thumb: Wel een raar persoon als het voor haar een teleurstelling was..... Net als marikaatje zegt, gaat ze maar naar de Hema. Nog gecondoleerd!

8

Hij is super leuk, heel schattig. Mocht je nog eens een vrije opdracht krijgen misschien toch je idee van te voren even bespreken.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

9

Niet leuk??
Moet ze je maar niet vrijheid geven toch en zeggen wat ze wil.
Btw voor 20 euries mag je niet zeuren ergens anders had ze voor dat geld een simpele slagroomtaart gehad.

Een leek op taart gebied maar hoop veel te leren hier !

10

Ik vind em ook erg leuk!
Mag ik em opslaan ter inspiratie?

En nog gecondoleerd...afscheid nemen is niet makkelijk!

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

11 Laatst bewerkt door Elesie (14-02-2013 17:50)

Hij is geweldig, ben er helemaal weg van.

Jouw opdrachtgeefster zou in de zevende hemel moeten zijn met zo'n ontzettend leuke, mooie en lekkere taart.

Na edit:

Hier wil ik wel een how-to van  :)

12 Laatst bewerkt door Miss Pebble (14-02-2013 15:06)

Dan had ze je maar niet de vrije hand moeten geven....

Wat een ontzettend schattig en vrolijk taartje!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

Annemarie29 schreef:

Hij is super leuk, heel schattig. Mocht je nog eens een vrije opdracht krijgen misschien toch je idee van te voren even bespreken.

Inderdaad, de taart is prachtig, maar trek er een les uit en sta op je strepen!

14

wat een schattig draakje

15

Ik vind het SCHATJE!!!!!!
Ik denk dat de opdrachtgeefster haar dag niet gehad heeft! Hoe kun je hier nou niet tevreden mee zijn. Trek je er maar niets van aan. Wellicht heeft zij ergens anders verstand van, maar jouw medebaksters hebben het in elk geval van taartdecoreren. Lees de reacties maar ! ;)

16

Helemaal geweldig dat heb je knap gedaan. Zou zelf bij een vrolijke taart niet meteen aan een draakje denken hihihi En gecondoleerd valt niet mee om iemand te verliezen  :thumb:

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

17

Ik vind m superlief! Die expressie van t draakje!! Heel leuk!
Ik had zelf bij de opdracht 'vrolijke taart' wat meer verschilkende kleuren gebruikt denk ik, al dan niet met babydraakje.

Maar ik sluit me aan bij de anderen hoor! Hoe durft ze commentaar te leveren met haar 20euries. Als ze een duidelijke opdracht had gegeven en jij houdt je er niet aan dan vind ik t nog wat anders.. Dan mag ze er wat van zeggen ongeacht de Prijs. Ik denk dat zowel jij als de opdrachtgeefster hier lering uit kunnen trekken: altijd het definitieve ontwerp bespreken voordat je t uitvoert

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

18

Gecondoleerd met het verlies! Altijd vervelend om zoiets mee te moeten maken. Desalniettemin vind ik dit een schitterende taart! En ik vind dat als iemand je de vrije hand geeft je ook mag maken wat je wilt en dat iemand dan niet achteraf moet klagen dat hij niet mooi genoeg is. Zeker niet als ze er maar 20 voor betaald! (mag ik trouwens vragen hoe groot deze taart is!?) Ik vind het ook niet per se nodig om vooraf te bespreken wat voor idee je hebt als iemand je helemaal vrijheid geeft. Ik vind het dan juist leuk als het ook voor de opdrachtgever een verassing is. En dan kun je nog later bedenken als je toch ineens een leuker of beter idee krijgt, dan weet toch niemand dat. Al met al vind ik het een prachtige taart en mag je trots zijn!

Groetjes Inge

19

Ik vind em echt geweldig leuk! :Y

Tja..de vrije hand hebben klinkt wel fijn, maar zo zie je maar dat mensen toch altijd hun eigen verwachtingen hebben. Daar bleek jij dus niet aan te voldoen met je prachtige taart...waar je ook al zoveel tijd aan hebt besteed...voor een paar lullige rotcenten... Frustrerend zeg!

Groetjes van Marjon

20

Ohhhhh die is leuk!!! En mooi!!! Het eerste wat ik dacht was, foto opslaan, dit is t einde om ook eens te maken (als dat mag van jou). Wat ontzettend jammer dat je dan zo'n reactie krijgt. Ik vind hem GEWELDIG!!
Wat verdrietig van je schoonmoeder, sterkte!

21

Oh wat een leukerd! En wat jammer inderdaad dat de opdrachtgeefster zo lauw reageerde. Tja, als je iemand de vrije hand geeft, ga je niet lopen zeuren zeg. Dan had ze haar wensen kenbaar moeten maken. 

Het lijkt zo leuk, de vrije hand, maar kennelijk werkt het niet bij iedereen en dat lijkt me moeilijk in te schatten vooraf.

22

gecondoleerd.

het is een super schattig taartje geworden!

23

Voor 20 euro, meid dat is zwaar onderbetaald voor dit schatje, want dat is het !!

24

Gecondoleerd , valt niet mee om iemand te verliezen die je dierbaar is.
Veel sterkte toegewenst .

Taartje vind ik super en denk dat die kleine meid hier ook echt wel blij mee is .Verder sluit ik mij helemaal aan bij de andere dames.

25

Wat een leuke taart. Vind het helemaal geweldig.. Wellicht had de opdrachtgeefster een taart met veel kleurtjes ofzo in gedachten, maar hier wordt je toch verliefd op. Hoe heeft de jarige gereageerd?