1

Onderwerp: Pipi langkous boetseren?

Hallo,
Ik moet volgende week zaterdag voor een meisje wat 3 wordt een pipi langkoustaart maken met een geboetseerde pipi. Ik kijk natuurlijk veel op voorbeelden maar nu vroeg ik me af of iemand weet hoe je de haren zo krijgt dat ze na links en rechts blijven staan en niet inzakken.

Alvast bedankt Bianca

2

Re: Pipi langkous boetseren?

fondant met tylose ?

3

Cocktail prikkertje erdoor steken.

Groetjes San

4

oppassen met cocktailprikkers
ze kunnen een darmperforatie veroorzaken
als ze het binnen krijgen.

5

Ik heb bij pipi spaghetti gebruikt. Is net iets dunner als een houten prikker en ook stevig genoeg om de staart recht te houden.
En natuurlijk zeg je dit erbij wanneer ze de taart ophalen  ;)  (geldt voor alle niet eetbare dingen in een taart...)

Ik boetseer trouwens met FunCake marsepein, zonder tylose...

6

Foto's van het resultaat? Ik mag binnenkort ook een pipi-taart maken. Dus ben heel benieuwd naar jullie creaties.

Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

7 Laatst bewerkt door ChoiceTaarten (20-02-2013 00:27)

Ik heb flowerpaste gebruikt voor de haren. Dat bleef staan!
Ben altijd wat huiverig voor iets scherps met kinderen. Voor je t weet spelen ze met t figuurtje of eten ze t op..
Heb nog geen tijd gehad de foto's op t forum te zetten (loop wat achter) type nu op m'n iPhone dus kan geen foto plaatsen.
Hij staat wel op m'n site bij de galerie. www.choicetaarten.nl

Ah hij staat natuurlijk op Facebook.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/266088_471017366268837_1504451481_o.jpg

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina