Onderwerp: traktatie voor mijn meisje die vandaag 4 is geworden
Koekjes! erg leuk om te maken en zo klaar!!
Weer een einde van een tijdperk morgen mag ze naar groep 1 de basisschool waar blijft de tijd.........
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie voor mijn meisje die vandaag 4 is geworden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Koekjes! erg leuk om te maken en zo klaar!!
Weer een einde van een tijdperk morgen mag ze naar groep 1 de basisschool waar blijft de tijd.........
Hoi,
Gefeliciteerd met je dochter Marit. En een hele fijne dag.
Het ziet er mooi uit.
Groetjes van een moeder met ook een dochter die Marit heet.
Hé dat is druk met verjaardagen bij jullie!!
Alweer gefeliciteerd!! De koekjes zijn superleuk! Gaan vast in de smaak vallen
Man en kind zijn tegelijk jarig!! en in maart ben ik met 1 dag verschil jarig met onze oudste dochter! en als klap op de vuurpijl volgt onze jongste telg 3 weken later maar ja dan hebben wij het voor het hele jaar gehad!!
Ooowwwwwkeeeeeee!!! Hier gaat het net zo hoor: Drie van de vier zijn binnen 3 weken jarig
Heel leuk gedaan, en nog gefeliciteerd! Mijn dochter marith is binnenkort ook jarig en ik vroeg me af wat voor zakjes je hebt gebruikt om de koekjes in te doen?
Heel leuk gedaan, en nog gefeliciteerd! Mijn dochter marith is binnenkort ook jarig en ik vroeg me af wat voor zakjes je hebt gebruikt om de koekjes in te doen?
wenskaarten zakjes van oma der hobby
ah, altijd handig iemand met een hobby
Gefeliciteerd met je dochter! En wat zijn die bloempjes schattig zeg, heel leuk!
Leuke koekjes! En gefeliciteerd natuurlijk.
Proficiat! Een heel belangrijke leeftijd ja, 4 jaar, dan begint het 'echte' werk op school. Mooi tractaties hoor. Die bloemkoekjes zijn mooi gelukt!
Heel mooi gedaan.
En gefeliciteerd met je kleine/grote meid;-)
dat ziet er erg leuk uit! en proficiat met je meisje
Erg leuk!
Leuk zeg!!
Inmiddels wordt ik al bijna 13 de tijd gaat te snel he Mama Trouwens ik ben haar kleine draak:))
Inmiddels wordt ik al bijna 13 de tijd gaat te snel he Mama Trouwens ik ben haar kleine draak:))
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie voor mijn meisje die vandaag 4 is geworden