1 Laatst bewerkt door carol (11-02-2013 13:54)

Onderwerp: een klein lieffie

ff heel snel  :/ dit klein lief mini taartje gemaakt voor een lieve cliënt van mij die morgen 91 wordt en ja ze weten niet beter dan verjaardag,taartje Carla maar moet nog al veel boetseren en had weinig tijd maar vind um toch wel schattig zo.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUWSFURM.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: een klein lieffie

Heel mooi! Daar zal ze vast blij mee zijn

Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel!
Kijk ook eens op mijn facebookpagina: www.facebook.com/cupcakesvanlisa

3

Wauw, lijkt wel echt gehaakt!

4

Hoe heb je dat leuke patroontje erin gekregen?
Wat een schatje...

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

5

Zeg je er wel bij, dat het een EETBAAR taartje is? Want het ziet er zo echt uit, volgens mij denkt de jarige dat je het zelf gebreid hebt.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

@ -Lelle 23 dit is een mold van mijn nichtje Brenda Bakker-Kwebbeltje en ze verkoopt ze ook 
@-en Erna ik blijf erbij tot ik zeker weet  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: nee hoor grapje,maar al jaren een vast ritueel-- is één van mijn cliënte jarig dan krijgen ze mij altijd cadeau taartje  ;) ik bak er altijd stuk of 6 zodat ik altijd voor onverwachts wat in de vriezer heb ff vullen-decoreren-klaar :)
taartgroetjes Carla

7

Wat ontzettend schattig en wat geweldig om op je 91 ste verjaardag zo'n bijzonder taartje te krijgen!

8

Wat een lief en mooi taartje.

9

Wat een schattig taartje! Lijkt inderdaad net of het echt gehaakt is!

10

Hij is super schattig Carla! :thumb:
Geweldige mold is dat, ik ben zooooo blij dat ik 'm heb gekocht!

11

Wat knap!

12

:lol:  :lol: Ik dacht even dat je ons echt voor de gek hield!!! Ziet er zo levensecht uit! Prachtig gemaakt weer :thumb:  :thumb:  :thumb:
:)

13

Heel mooi hoor zeker het motief dacht ook (moet nog steeds goed kijken) of het niet echt is gebreid. Goed gedaan hoor enig  :thumb:

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

14

Wauw!

Taart!!

15

ja ik ben er ook erg blij mee en je kan er zo lekker veel mee ;)
grt Carla