1

Onderwerp: Eerste eigen probeersel ...

en zo mislukt !

Donderdag neemt mijn kleine meid afscheid bij de onthaalmoeder dus ik wou voor de kindjes een leuke 'boekentas-taart' maken ...
Nuja, in mijn hoofd zag de taart er eigenlijk wel helemaal anders uit  :rolleyes:

Denk dat ik toch eerst eens een workshopje voor 3D taarten moet volgen voor ik verder aan de slag ga  :lol:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QWYS6SMR.jpg

2

Re: Eerste eigen probeersel ...

Lastig he? Een workshop kan echt heel veel helpen. Bij taart gaat het er trouwens vooral om dat hij lekker smaakt, dus trek het je niet aan. Het gaat steeds beter als je oefent. Wel een heel lief gebaar van je.

Tieneke

3

Achja alle begin is moeilijk en wie niet probeert, bakt helemaal niks, om maar in de termen te blijven... :lol:
Ik heb op diverse vlakken nog veel dingen om bij te schaven en dat lukt me alleen door veel te oefenen...
Gewoon lekker doorgaan...en vooral blijven eten ervan, hihihi

4

Het is idd moeilijk wat je in je hoofd heb om het zo ook te krijgen , heb dit ook regelmatig . Maar de aanhouder wint.
Ga vooral door ,je zul zien dat het steeds beter gaat ;)

5

Goed bewaren deze foto, is over een poosje erg leuk om terug te zien. Mijn eerste 'eigen' taart vond ik toen heel knap en als je hem nu ziet...... Een workshop is zeker handig maar weet dat je dan aan een zeer verslavende hobby begint.