Onderwerp: alvast happy valentines day...
bedankt voor het kijken en alle tips zijn natuurlijk welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » alvast happy valentines day...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bedankt voor het kijken en alle tips zijn natuurlijk welkom
Leuk gedaan zeg en vind de kleuren ook heel mooi!
Ben nu ook druk bezig met valentijn en zoek een hartvorm waarbij ik ook een bolling krijg van het hart. Weet jij waar ik deze kan kopen? Wil hartjes uit een chocolaldetaart halen zeg maar.
Leuk gedaan zeg en vind de kleuren ook heel mooi!
Ben nu ook druk bezig met valentijn en zoek een hartvorm waarbij ik ook een bolling krijg van het hart. Weet jij waar ik deze kan kopen? Wil hartjes uit een chocolaldetaart halen zeg maar.
Dank je wel:), kijk maar bij kookwinkel.nl misschien vind je wat.
Dat zijn mooie Valentijnskoekjes en inderdaad de kleuren:
Oke bedankt ga het maar met de uitstekers van wilton doen die ijzeren want zie niets anders. Heb de hele dag gezocht.
Zeg waar heb je die koekjes mee gedecoreerd? Met icing of chocolade? Heb dit laatst geprobeerd met glazuur zelf gemaakt maar dit werd niet dik genoeg om te decoreren.
Oke bedankt ga het maar met de uitstekers van wilton doen die ijzeren want zie niets anders. Heb de hele dag gezocht.
Zeg waar heb je die koekjes mee gedecoreerd? Met icing of chocolade? Heb dit laatst geprobeerd met glazuur zelf gemaakt maar dit werd niet dik genoeg om te decoreren.
Ik heb ze met icing gedecoreerd, eigelijk een kwestie van oefenen, welk recept gebruik je?
Dat zijn mooie Valentijnskoekjes en inderdaad de kleuren:
Thanx:)
Heb poedersuiker met water gemengd en hier wat icing color aan toegevoegd, maar werd niet dik genoeg en er zat wel heel veel poedersuiker in! De kleuren werden wel mooi Qua glazuur dus indopen is het wel te doen, maar niet om te decoreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » alvast happy valentines day...