1

Onderwerp: [OP ZOEK] ideetjes voor taart

Vriendlief is bijna 31 en dat gaan we voor het laatst bij zijn ouders vieren.
Nu wil ik graag voor het gebak zorgen... maar ik heb even geen idee wat ik ga maken.  Wil het ook een beetje bijzonder maken.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen maken als decoratie op een fondant gedecoreerde taart? 
En heeft iemand een idee voor een hele lekkere andere taart? (geen fondant/marsepein)

Weet het 'vraag is algemeen'  maar ik hoop dat jullie mijn gedachtengang een beetje op gang kunnen brengen.  In ieder geval nu al bedankt!

2

Re: [OP ZOEK] ideetjes voor taart

Onze favoriete taarten buiten de mooi gedecoreerde taarten zijn een tarte tatin van appel, peer of ananas of een extrachocolade taart (van brownie beslag, gevuld met chocomousse en kersen en afgesmeerd met ganache.

Voor de versiering.... Beetje lastig voor vreemden, ik zou iets doen met zijn hobby, lievelingsdier, auto of zo.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

3

Tja.. heb ook wel over hobbies gedacht, maar hier heb ik nog niet echt een idee mee....   misschien gewoon ga ik daar even op googlen.

4

Wat ik ook altijd leuk vind is een feestelijke taart met een strik bovenop, als je deze in 'mannelijke' kleuren maakt dan is dat erg mooi!
zoals dit:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=214585

Make cake, not war :)