1

Onderwerp: Help! Appels

Ik ben bezig om appelcupcakes te bakken. Maar vraag me ineens iets af. Hopelijk zit er net iemand op het forum die mij daar antwoord op kan geven...

Ik had namelijk bedacht een stukje appel in de vorm van een hartje boven op de cupcake te leggen. Maar overleefd de appel dat in de oven? Misschien een domme vraag. Hoop dat iemand er ervaring mee heeft. Zodat ik ze zo in de oven kan stoppen, met of zonder appeltje erboven op

:D
Groetjes lisa

Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel!
Kijk ook eens op mijn facebookpagina: www.facebook.com/cupcakesvanlisa

2

Re: Help! Appels

volgens mij gaat dat appeltje krimpen en vervormen,
beter is om er na het bakken iets op te leggen
of je maakt een hartje van fondant of marsepein.

3

Okee dankjewel!

4

Hm.. Volgens mij heeft het ook te maken met of het alleen appel is. Want als ik appeltaart bak blijven de appeltjes die niet bedekt zijn met deeg ook lekker smeuïig, maar dat komt dan door de suiker denk ik?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

5

Ik zou het gewoon proberen! Misschien inderdaad dan met een beetje suiker erop. Smaakt ook erg lekker.
En mocht het er niet uitzien, kan je er altijd nog een toef of een stukje fondant op doen. De smaak zal in ieder geval goed blijven

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

6

Ik heb ze in de oven staan. Ik heb op eentje een appeltje gelegd met inderdaad suiker eroverheen. De andere 11 heb ik gewoon met alleen suiker gedaan. Dan weet ik voor de volgende keer in elk geval of het kan of niet. Maar bedankt voor jullie adviezen. Zal ze als ze uit de oven zijn natuurlijk even met een foto showen! ;)