1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo,

Ik ben marie en kijk al een tijdje mee op het forum.
Elke keer dacht ik van 'oh dat wil ik ook kunnen' maar heb er verder niets mee gedaan. Als ik dan spulletjes tegenkwam heb ik deze elke keer wel gekocht, maar nooit een taart gemaakt.
Vorige week heb ik de oude keukenrobot van mijn oma gekregen,
Dus dat was het teken dat ik toch maar eens moest beginnen.

Zometeen mijn eerste biscuit in de oven steken en vanavond of morgen bekleden en decoreren. Ik ben eens benieuwd hoe dat gaat gaan :)

2

Re: Even voorstellen

Welkom, veel plezier en succés! :)

3

Succes met het maken van de taart, en heel veel plezier op het forum gewenst.
Ik leer er elke keer weer iets :Y  :Y  en wel even een foto plaatsen van je zelf gemaakte creaties, altijd heel leuk en je leert daar ook weer veel van.

groetjes kaat

4 Laatst bewerkt door mariekex (12-02-2013 16:50)

dankjewel allemaal :)
Ben nu druk bezig met het maken van de angry birds uit suikerpasta :)
De rode is al goed gelukt. Nu koken en dan verder doen :)

Hoop dat het bekleden ook zo vlot ga.
Maar heb me zo'n plaatje gekocht om alles strak te trekken. :)

Mijn vriend verschoot ervan dat de rode angry bird redelijk goed gelukt is. Hihi :p
De biscuit zit in de oven. de kleine is al goed gelukt.. nu hopen dat de grote niet inzakt :)

5

Hoi hoi , ben ook nieuw maar wens je ook veel succes met je taarten en hier raak je niet uit gelezen , leer ook nog steeds bij .

6

zo mijn eerste taartje is een feit.
Ziet er nog niet uit zoals ik wou + tijdsnood door mijn lieve vriend die geen uren meer wou wachten.. :p

Heb best gekloot met het kleuren & het afsmeren.
Ook heb ik nog wat vragen waar kan ik deze taart plaatsen zodat ik tips krijg? Want mijn schoonmoeder wil een angry birds taart voor tristan zijn verjaardag ;)
http://i172.photobucket.com/albums/w31/Marieketjex/20130213_134328_zpsb6d41842.jpg

7

komplimenten hoor!!! Leuke taart heb je gemaakt. Was de taart ook nog lekker? Want dat is zeker zo belangrijk :D
Maar je moet de taart showen via het topic taartenparade plaatsen. en dan krijg je vaneigens reactie...... succes

8

ja gelukkig was ze wel lekker =)
heb spijt dat ik geen foto van de vulling heb genomen maar mijn gsm was op reparatie :p
de binnenkant was van de grote taart chocomouse.
en van de bovenste slagroom met chocolade stukjes die ik fel rood had gekleurd en de botercreme onder de taart was blauw :)

9

Ziet er goed uit hoor en ook leuk geboetseerd je angry birds.
Mijn jongste is er ook helemaal wilt van .