Onderwerp: ik ken de lijst vullingen maar ik wil jullie mening
ik ken de lijst met vullingen,maar mag ik van jullie weten wat bij jullie als favoriet wordt beschouwt,ben ff inspiratieloos .
grt Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ik ken de lijst vullingen maar ik wil jullie mening
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ken de lijst met vullingen,maar mag ik van jullie weten wat bij jullie als favoriet wordt beschouwt,ben ff inspiratieloos .
grt Carla
Banketbakkersroom met aardbeien of ander fruit is bij ons wel favoriet.
En lemon curd in combinatie met citroenbavarois om een frisse toets te geven tgo al het zoete geweld van de marsepein/fondant.
in mijn omgeving is toch wel de verse aardbeien jam met vanille creme favoriet
en ook de vanille creme met zwitserse room...mmmmmm
Vorige jaar voor het eerst geprobeerd, gebakken appeltjes op een laagje dulche de leche & kaneelcreme. Dat was hier absoluut een favoriet en heb ik al diverse keren weer moeten maken.
Welke ik zelf ook erg lekker vind is vanillecreme met bosvruchten, aardbeien of frambozen en een laagje bosvruchten- / aardbeien- / frambozenpasta (die van Hero, zonder stukjes en pitjes e.d.)
ja lemoncurd met monapudding citroenkwarktaart! heerlijk en makkelijker dan zelf bavaroise te maken... wat ik overigens ook vaak doe hoor..
En nog een simpele: aardbeienjam en mascarpone gemengd met gezeefde aardbeienjam. Die doet het altijd heel goed.
Chocolade!!!
toppy meiden alvast bedankt en Tamara die uil vulling zag ik al CHOCOLADE ,ik kan hier wel wat mee
grt Carla
Ik maak eigenlijk altijd wel een andere combinatie van vullingen. Maar aangevette slagroom met stukjes chocola + verse aardbeien of frambozen komt toch wel regelmatig daarin terug. Het krokante van stukjes chocola vind ik altijd een aangename verrassing in de taart.
Gr. Erna
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ik ken de lijst vullingen maar ik wil jullie mening