1

Onderwerp: Even voorstellen...

Hallo dames (en heren?)
Gisteren heb ik het boek van Wendy gekocht, "Een jaar vol taart..." geweldig! Eindelijk... ik ben namelijk al zeker 2 jaar aan het zeuren over taarten maken. Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben aan het bakken geslagen. Van mijn man een keukenmachine gekregen voor kerst en tja die moet natuurlijk gebruikt worden. Dus vandaar..
Mijn eerste taart was een paas-taart (2 jaar geleden) mijn kennismaking met het maken van taarten.Toen mij laatst werd gevraagd een verjaardagstaart te maken met Dora erop kon ik dus geen NEE zeggen en was mijn eerste zelfgemaakte taart geboren! Toen ik hoorde dat mijn vriendinnetje met haar man voor het eerst opa en oma gaan worden vond ik dat een geweldig idee om weer een taart te maken en donderdag is het Valentijn, dat is toch ook een reden? Ofwel ik snap natuurlijk nu al dat het verslavend is...Natuurlijk moet ik nog alles nog leren en zal jullie dus regelmatig vragen voor tips! Super dat jullie al zoveel werk hebben verricht. Dus dames nu al dank voor alles wat ik nu al gelezen en geleerd heb.
Tot ziens.. nu ik de smaak te pakken heb, misschien moet ik dan toch ook maar eens naar een beurs of zo...
Ingrid.

Wanneer mensen gaan glimlachen bij het zien van je taart dan doe je het goed!

Re: Even voorstellen...

welkom. heb je foto's al van je gemaakte taarten?
veel bakplezier

3

Re: Even voorstellen...

Wat leuk dat je reageert..
Ik heb idd foto's gemaakt, maar ik  weet niet hoe ik deze moet publiceren. Ik denk dat mijn foto's te groot waren... Misschien heb je een tip?

Wanneer mensen gaan glimlachen bij het zien van je taart dan doe je het goed!