Re: Action bedankt! Voorlopig geen mal...
Ga morgen ook ff kijken ik ben gek op kant
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Action bedankt! Voorlopig geen mal...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ga morgen ook ff kijken ik ben gek op kant
Weet waar ik morgen ben.... Love the action maar zou hier nooit opgekomenzijn...
Jeetje, ik ben net aan mijn tweede decoreerweek bezig, en maak nu al mensen blij!
Dat is best een leuk gevoel...
Mijn eerste taart staat in de koelkast te ontdooien, zal deze morgen plaatsen....
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
leuk idee, zijn die placemats voedselveilig? anders zit je met de weekmakers evt...
Mmm, daar zeg je wat. Het is 100% vinyl en vinyl handschoenen worden ook gebruikt in de voedselindustrie...toch?
Ik heb er ook drie gehaald
Heeft iemand het ook al geprobeerd met marsepein?
volgens mij moet het gewoon kunnen.
placemats zijn bedoeld voor voedsel
volgens mij moet het gewoon kunnen.
placemats zijn bedoeld voor voedsel
Ja dat dacht ik ook, maar meestal komt het voedsel niet direct in aanraking met de placemat omdat het op een bord zit natuurlijk.
Maar heb even gegoogeld en volgens mij moet het ook kunnen.
etmc schreef:leuk idee, zijn die placemats voedselveilig? anders zit je met de weekmakers evt...
Mmm, daar zeg je wat. Het is 100% vinyl en vinyl handschoenen worden ook gebruikt in de voedselindustrie...toch?
Mijn afdruk is op marsepein
etmc schreef:leuk idee, zijn die placemats voedselveilig? anders zit je met de weekmakers evt...
ja vinyl wordt ook gebruikt voor platen en vloeren
fruitcake schreef:etmc schreef:leuk idee, zijn die placemats voedselveilig? anders zit je met de weekmakers evt...
Mijn afdruk is op marsepein
ziet er mooi uit! Heb het vanmiddag ook uitgeprobeerd en het lukte inderdaad goed!
fruitcake schreef:etmc schreef:leuk idee, zijn die placemats voedselveilig? anders zit je met de weekmakers evt...
ja vinyl wordt ook gebruikt voor platen en vloeren
Van de vloer kun je soms ook eten toch Zonder gekheid, het is wel onzeker of het veilig is...
Supertip! bedankt.
O super zeg! ik kom graag in die winkel en ga ook kijken
Of anders (ivm de voedselveiligheid) een mal maken met Sillis? Een tijdje terug heb ik van die placemats gekocht om Sillis-mallen mee te maken, maar ben er nog niet aan toegekomen .
Maar als dit voedselveilig is/zou zijn, dan is dit natuurlijk nog veeeel makkelijker
Wat n leuk idee!
Ik ben vandaag 3 placemats gaan scoren bij de Action en op een restje fondant gaan uitproberen. Het werkt super. Het leek me nog leuker om de kant zo veel mogelijk open te werken en ook dat lukte. Nu nog een manier vinden om het dan op te tillen zonder dat het scheurt...
Ik ben vandaag 3 placemats gaan scoren bij de Action en op een restje fondant gaan uitproberen. Het werkt super. Het leek me nog leuker om de kant zo veel mogelijk open te werken en ook dat lukte. Nu nog een manier vinden om het dan op te tillen zonder dat het scheurt...
Nu word ik wel nieuwsgierig.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om het open te krijgen? Het ervan afhalen, kan je denk ik voor elkaar krijgen door het eerst op een velletje bakpapier of plastic insteekhoesje te leggen.
en vwb voedselveiligheid. Waar is silli van gemaakt? Daar zitten vast ook allerlei weekmakers in. hahaha, ik heb er nog nooit naar gekeken hoor. Dus als het niet zo is, dan hoor ik het vast wel weer.
Dit vond ik het enige nadeel van de placemat..., dat het niet opengewerkt kon worden...
Vertel, vertel, hoe heb je dit voor elkaar gekregen??????
Ik heb vreselijk gepietepeuterd met een scalpeltje (die ik beroepsmatig in huis heb). Maar het was optillen en scheuren. Volgende keer -misschien morgen- eens proberen met gumpaste, want het zou leuk zijn als al die moeite niet voor niks was geweest
oh jee, dat ga ik toch echt niet doen hoor. Dat is echt niets voor mij dat gepriegel, ben ik veel te ongeduldig voor. :noop maar toch bedankt weer voor het delen van je trucje
geweldig ik vind kant ook wel mooi
en idd die mallen zijn duur
dit is echt een super tip bedankt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Action bedankt! Voorlopig geen mal...