1 Laatst bewerkt door kweenie (08-02-2013 17:16)

Onderwerp: Zoals beloofd...een roos voor CAROL

We hadden het met elkaar afgesproken  :D : Carol schilderen en ik een roos maken! Iets wat we allebei op onze todo-lijstje hadden staan :lol: Carla had haar belofte al waargemaakt dus.....

Dit is het geworden. Lang niet zo mooi als die Carol steeds maakt, maar ik ben er toch wel heel blij mee.
Dus Carla : Bedankt voor je stimulans.  ;)  :) Ik zou er anders nog lang niet aan begonnen zijn. :thumb:
       http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIF8LCX8-D.jpg

2

Re: Zoals beloofd...een roos voor CAROL

Mijn  :thumb:  heb je al en die van Carla ongetwijfeld ook!

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

3

Vind hem ook erg mooi, doe het je "nog" niet na hihi

4

yeeeeeee,meid ben trots op je en zo zag mijn eerste roos er echt NIET uit  :/  :/  :/ die was echt lelijk met deze vergeleken ,ik vind um SUPERDEPUBER voor de eerste keer ,en je mag heel trots zijn  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  en wat leuk hé ons helpt ons  :thumb:  ;) nou op naar het volgende projectje  ;)
lieve groetjes Carla

5

Hij is mooi!

6

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.   Dit is volgens mij de reden dat deze site zo druk bezocht wordt: de hartelijkheid, de warmte en stimulans die iedereen aan elkaar geeft! TOP!!! :thumb:
Veel " taartplezier" allemaal.

7

carol schreef:

yeeeeeee,meid ben trots op je en zo zag mijn eerste roos er echt NIET uit  :/  :/  :/ die was echt lelijk met deze vergeleken ,ik vind um SUPERDEPUBER voor de eerste keer ,en je mag heel trots zijn  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  en wat leuk hé ons helpt ons  :thumb:  ;) nou op naar het volgende projectje  ;)
lieve groetjes Carla

:D  :D  Hoi Carla,
hartstikke leuk dit van je te horen.. We blijven elkaar - en alle andere taartbaksters natuurlijk!!! - volgen :)

Groetjes :)
Marleen

8 Laatst bewerkt door e.b.m. (08-02-2013 19:48)

kweenie schreef:

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.   Dit is volgens mij de reden dat deze site zo druk bezocht wordt: de hartelijkheid, de warmte en stimulans die iedereen aan elkaar geeft! TOP!!! :thumb:

:Y Absoluut, Kweenie!!! En wat leuk om na het schilderproject van Carla nu jouw roos te zien; echt leuk. En ze is goed gelukt, hoor! Nu door voor een hele bos?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

e.b.m. schreef:
kweenie schreef:

:Y Absoluut, Kweenie!!! En wat leuk om na het schilderproject van Carla nu jouw roos te zien; echt leuk. En ze is goed gelukt, hoor! Nu door voor een hele bos?

:lol:  :lol:  een hele bos????  :think:   :s

10 Laatst bewerkt door kweenie (09-02-2013 10:37)

e.b.m. schreef:
kweenie schreef:

:lol:  :lol:  een hele bos????  :think:   :s

Oeps 2x, een beetje teveel van het goede :s

11

Ik zeg doen Die bos! Want hij is echt heel erg mooi geworden!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl