Onderwerp: Duivelinnetje...... [feedback]
De vraag was maak maar een taart. Maaktniet uit wat want je kent mij goed genoeg. Tja dat laat ik mij niet tweemaal zeggen. Ze is gek op duiveltjes...
Feedback is welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Duivelinnetje...... [feedback]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De vraag was maak maar een taart. Maaktniet uit wat want je kent mij goed genoeg. Tja dat laat ik mij niet tweemaal zeggen. Ze is gek op duiveltjes...
Feedback is welkom!
Leuk bedacht! Alleen zie ik haar armen bijna niet heeft ze wel handen? En ze staat een beetje achterover..
Verder wel leuk!
Knap gedaan, kan me voorstellen dat je veel plezier hebt gehad bij het maken
Leuk bedacht! Alleen zie ik haar armen bijna niet heeft ze wel handen? En ze staat een beetje achterover..
Verder wel leuk!
Ja ze heeft handen onder de cape..... En verder geen idee waarom ze zo achter over is gaan hangen. Misschien de sterren bekijken....hahaha nee grapje. Het lijfje misschien te zwaar.
Maar voor de eerste keer ben ik zeer te vreden
Stephkeee schreef:Leuk bedacht! Alleen zie ik haar armen bijna niet heeft ze wel handen? En ze staat een beetje achterover..
Verder wel leuk!
Ja ze heeft handen onder de cape..... En verder geen idee waarom ze zo achter over is gaan hangen. Misschien de sterren bekijken....hahaha nee grapje. Het lijfje misschien te zwaar.
Maar voor de eerste keer ben ik zeer te vreden
Daar mag je ook zeker tevreden over zijn
Manon-dennis schreef:Stephkeee schreef:Leuk bedacht! Alleen zie ik haar armen bijna niet heeft ze wel handen? En ze staat een beetje achterover..
Verder wel leuk!
Maar voor de eerste keer ben ik zeer te vredenDaar mag je ook zeker tevreden over zijn
Dank je wel.....maar heb je een tip om het "hang" probleem op te lossen??
je mag zeker tevreden over je creatie zijn!!!! Ik vind hem prachtig
je mag zeker tevreden over je creatie zijn!!!! Ik vind hem prachtig
Dank je wel.....
Ik ben zelf super trots en de ontvangster vond haar super mooi!! MAAR ook erg smakelijk......
ik vind d'r prachtig
(jaja, ik ging effies nakijken )
wat zat erin dan?
Haha je mag altijd kijken hoor..... laag zelf gemaakte lemon curd en aardbeien vlaaivulling.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Duivelinnetje...... [feedback]