26

Re: Kleine parade :-)

ik vind ze allemaal heeeeel leuk! :Y  :Y  :Y

27

Super dank je!

28

:thumb:  :thumb:

mooi!

29

ze zijn echt prachtig. Mooi strak en mooi ontworpen!

Het rondje waar kikken op ligt, afgewerkt met de geschulpte rand...mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt? want volgens mij is die best wel groot...

30

Geweldig mooie taarten en wat zijn ze prachtig strak. Poeh, dan ben ik echt nog maar een beginneling. Heb je misschien een tip om ze zo mooi strak te krijgen??

groetjes
Jelly

31

Woooow! Ik vind ze allemaal heeeel mooi!

32

Heel mooi!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

33

BBB ik heb eens op jouw site gesnuffeld, geweldig wat je maakt!! Ik zag ook cupcakes met daarop een cupcake afbeeldinkje, zijn dat molds? Mag ik je vragen waar je die vandaan hebt? Ik vind ze t einde!

34

Wat een prachtige parade!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

35

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties!  :o

Wensz schreef:

BBB ik heb eens op jouw site gesnuffeld, geweldig wat je maakt!! Ik zag ook cupcakes met daarop een cupcake afbeeldinkje, zijn dat molds? Mag ik je vragen waar je die vandaan hebt? Ik vind ze t einde!

Dank voor je compliment! heel leuk om te horen
Ik heb de mold bij ellens cake shop gekocht. Ik weet het merk niet meer maar het is een ronde mal met 5 cc erin.

.....en er was taart....

36

Wat een strakke taarten, dan moet ik nog wel heel wat oefenen  :D
Ik vind de uiltjes echt super schattig. Is dat een uitsteker?

37

Wat een mooie strakke taarten. Ik mag nog wel flink oefenen :D  De uiltjes zijn echt super schattig, is dat een uitsteker?

38

Super mooi en strak! Mag ik vragen wat jij gebruikt? Marsepein of fondant? En waar zit jij? Kan ik op je site ook niet vinden....

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

39

Lot schreef:

Super mooi en strak! Mag ik vragen wat jij gebruikt? Marsepein of fondant? En waar zit jij? Kan ik op je site ook niet vinden....

Hoi! Bedankt voor je compliment!  :o
Ik bekleed altijd met marsepein. Tot nog toe altijd met funcakes maar heb net zeelandia gekocht, moet er erg aan wennen.

Bij 'informatie' op mijn site staat waar ik woon dacht ik.Zo ff chekken. Ik woon in Huizen, het arme dorp van t gooi  :lol:

Groetjes!

.....en er was taart....

40

Mooi hoor, allemaal.

Groetjes Monique

41

Nancy H schreef:

ze zijn echt prachtig. Mooi strak en mooi ontworpen!

Het rondje waar kikken op ligt, afgewerkt met de geschulpte rand...mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt? want volgens mij is die best wel groot...

Dank je wel!
Ik heb eerst een cirkel uitgesneden en daarna een sierrand langs de rand van de cirkel gelegd, een mooi sliertje over het naadje en klaar  :D  Deze cirkel was wel 22 cm ongeveer.

.....en er was taart....

42

Ik heb hem gevonden, bedankt!

43

Mooie parade, :Y !!

44

Heb net ook op je site gekeken. Wow wat een mooie taarten en hoe krijg je ze zo mooi strak bekleed? Complimenten hoor!!

Have a break, have a cupcake!

45

Heel mooi, mooie kleuren en lekker strak :Y

Groetjes van Sanni