1

Onderwerp: clickstix groovy lowercase

Hoi,

Ik heb gezocht op het forum maar niets gevonden.

Iemand enig idee hoe ik mijn fondant uit de clickstix groovy lowercase krijg? Mijn fondant is te zacht en blijft daardoor teveel plakken.

Ook vroeg ik me af hoe je deze stix het beste kunt schoonmaken. Er blift nogal veel water tussen de delen zitten.

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes,
Ilona.

2

Re: clickstix groovy lowercase

Ik rol mijn fondant heel dun uit. Leg er dan een stukje huishoudfolie overheen en daarna de clickstix er op

3

Fondant dun uitrollen en een poosje laten liggen, zodat de bovenkant wat droogt. Als je dan ook nog wat poedersuiker er onder doet, gaat het als een tierelier  :) .

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Fondant dun uitrollen en een poosje laten liggen, zodat de bovenkant wat droogt. Als je dan ook nog wat poedersuiker er onder doet, gaat het als een tierelier  :) .

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

inderdaad heel dun uitrollen, evt wat poedersuiker onder en het werkt inderdaad als een tierelier :D
En als ik klaar ben met uitsteken dan zorg ik altijd dat ik de restjes die er evt. in zitten er goed uit haal met evt. een prikker of naald. en als ik het afgewassen heb dan laat ik het aan de lucht drogen.

succes

6

Bedankt voor de tips. Vanavond een herkansing. Ik hoop dat het lukt!

Groetjes,
Ilona.

7

Ik heb het kliksysteem eruit gehaald, want dat vind ik helemaal niks. Ik gebruik ze dus als tappits, maar voorzichtig hoor, niet te hard slaan, want ik heb er al 1 gebroken helaas...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek