Onderwerp: Brush embroiderie koekjes
Voor het eerst koekjes met brush embroiderie geprobeerd. Is nog best lastig, maar wel heel leuk om te doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brush embroiderie koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst koekjes met brush embroiderie geprobeerd. Is nog best lastig, maar wel heel leuk om te doen!
haha dat het nog best lastig is , heb ik gister gemerkt
ik was ook even bezig geweest.
ik denk dat bij mij de icing te slap was.
maar die van jou ziet er prima uit!!!
haha dat het nog best lastig is , heb ik gister gemerkt
![]()
ik denk dat bij mij de icing te slap was.maar die van jou ziet er prima uit!!!
Dankjewel!
Ja de consistentie van je icing is volgens mij ook wel belangrijk ja. Gewoon om uit te proberen, heb ik het daarna nog met een iets meer vloeibare icing geprobeerd, maar dat werkte niet. Ik heb hier icing gebruikt die tussen stevige en lijntjesicing in zit (eerder stevig) en dat lijkt het beste te gaan. Blijft toch gewoon uitproberen wat het beste werkt
spidygirl schreef:haha dat het nog best lastig is , heb ik gister gemerkt
![]()
Dankjewel!
Ja de consistentie van je icing is volgens mij ook wel belangrijk ja. Gewoon om uit te proberen, heb ik het daarna nog met een iets meer vloeibare icing geprobeerd, maar dat werkte niet. Ik heb hier icing gebruikt die tussen stevige en lijntjesicing in zit (eerder stevig) en dat lijkt het beste te gaan. Blijft toch gewoon uitproberen wat het beste werkt
ja idd blijf gewoon proberen tot het wel lukt!
heb de icing al klaar staan ....
eerst nog even boodschappen halen en straks een nieuwe poging!
MamavanMax schreef:spidygirl schreef:haha dat het nog best lastig is , heb ik gister gemerkt
![]()
Dankjewel!
Ja de consistentie van je icing is volgens mij ook wel belangrijk ja. Gewoon om uit te proberen, heb ik het daarna nog met een iets meer vloeibare icing geprobeerd, maar dat werkte niet. Ik heb hier icing gebruikt die tussen stevige en lijntjesicing in zit (eerder stevig) en dat lijkt het beste te gaan. Blijft toch gewoon uitproberen wat het beste werktja idd blijf gewoon proberen tot het wel lukt!
heb de icing al klaar staan ....
eerst nog even boodschappen halen en straks een nieuwe poging!
Veel plezier dan en ben benieuwd naar het resultaat!
dank je!
tuurlijk plaatsen we het resultaat
gister 2 dingen voor het eerst gedaan
het schilderen was wel goed gelukt
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=217822
Ik heb het zelf nog mooi gedaan..ik vind het echt top uitzien !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brush embroiderie koekjes