1

Onderwerp: Mollentaart!

Ik heb lekker een aantal daagjes vrij dus ben ik weer aan het frübelen gegaan! Ergens hier op het forum zag ik al een soortgelijke taart voor bij komen (dank voor de inspiratie!) en ik had nog een halve boltaart in de vriezer. Vandaar deze mollentaart  :)

Wel toevallig want een vriend van mij heeft, naast zijn 'gewone' werk, een eigen bedrijfje in mollenvangen. Hij komt 'm dus ook zo ophalen!  :lol:
http://img221.imageshack.us/img221/3592/mollentaart.jpg
Wat vinden jullie ervan? Nog tips?

2

Re: Mollentaart!

Erg leuk gemaakt  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

Hij is leuk!
Mijn zoon en ik hebben samen ook een keer een mol taartje gemaakt wie weet had je daar je inspiratie van.

4

Supergaaf!!!

5

Wat een leuk idee! En wat knap gemaakt!

6

Ik vind hem SUPER leuk!

Het zand lijkt ook net echt!

7

leuk! en inderdaad wat lijkt het zand echt

8

Hij is echt leuk :thumb:

9

Connytje schreef:

Hij is leuk!
Mijn zoon en ik hebben samen ook een keer een mol taartje gemaakt wie weet had je daar je inspiratie van.

Ja Connytje! Jij was mijn inspiratie!  :lol:  Ik keek even op je website naar de taart, en ja hoor! Wat toevallig.

10

Hij is schattig hoor  :Y
Dit zou ik ook een keer kunnen maken.

11

Heel leuk geworden!
Mag ik vragen waar je t zand van maakt?

12

Leuk  :Y

13

Danielle84 schreef:

Heel leuk geworden!

Dank je wel! Ja natuurlijk  ;)  Ik heb verkruimelde bastogne koekjes gebruikt. Vind ik het lekkerst en ze geven een mooi en echt effect!

14

Lis_27 schreef:

Ja Connytje! Jij was mijn inspiratie!  :lol:  Ik keek even op je website naar de taart, en ja hoor! Wat toevallig.

Wat leuk  :D

15

Lis_27 schreef:
Danielle84 schreef:

Heel leuk geworden!

Dank je wel! Ja natuurlijk  ;)  Ik heb verkruimelde bastogne koekjes gebruikt. Vind ik het lekkerst en ze geven een mooi en echt effect!

bedankt! ik ga t zeker een keer proberen!

16

Harstikke leuk gemaakt. Doet me denken aan het prentenboek van "Molletje en de maan" . Past er goed bij  :lol:

17

kweenie schreef:

Harstikke leuk gemaakt. Doet me denken aan het prentenboek van "Molletje en de maan" . Past er goed bij  :lol:

Haha zelf moest ik ook wel denken aan het boek "Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft"  :P