1

Onderwerp: KWEENIE kijk naar mijn Rosa-Lotje

met alle dank aan Kweenie  ;) ,redelijk gelukt mijn Rosa-Lotje,ik heb toch al heel wat geschilderd,maar op fondant  :/ is toch wel ff anders
http://www.mijnalbum.nl/Foto-O8VBYVOY.jpg
taart groetjes Carla

2

Re: KWEENIE kijk naar mijn Rosa-Lotje

prachtig!!!!

ik ben vandaag ook aan het schilderen geweest ( voor het eerst) ,, maar moet nog wel effe wat door oefenen .
vond het wel erg leuk om te doen

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

knap!

Heel,erg gaaf! Alleen.... Ik kijk wat raar tegen haar arm aan?
Maar ik doe het je niet na hoor, ik kan al helemaal niet tekenen!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

Oh wat een scheetje zeg, echt leuk.  :thumb:
Dat lijkt me ook wel wat maar volgens mij zo moeilijk.

6

WAT EEN DOTJE!!!!!! En ook leuk, dat Kweenie je zo enthousiast heeft gekregen voor het taart schilderen. En dan ook nog met zo'n prachtig resultaat! Super, Carla!!! :thumb: :thumb: :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

Ik ben dan wel niet kweenie, maar vind het echt een schatje  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

tnx meiden en ik wacht nog steeds op kweenie  :/

9

Gaaf! Mooi gedaan

10 Laatst bewerkt door kweenie (06-02-2013 18:28)

OOooooooooooooo, wat erg dat ik dit nu pas zie!!! :o  :o  Ik schaam me rot.Ik zocht steeds bij de taarten :s

Carla ik vind het fantastisch goed gedaan. Ze is leuk!!!!!! :thumb:   :thumb: :thumb:  :thumb:  Was het nu ook beter gelukt met het schilderen na de tips?  Ik zie nl. niets van alles wat je me eerder vertelde.  :think: Je kunt hartstikke goed zien dat jij vaker getekend hebt  :Y   :Y
Jeetje, wat een schatje is het toch hè!!! En wat een leuke naam heeft ze van jou gekregen.
Je ziet wel dat je het kunt en als je het leuk vindt, dan gewoon doorgaan hè!!! Ik kijk al uit naar de volgende.  :)

Nou moet ik natuurlijk nog aan de roos beginnen hè? Komende week schoolvakantie en dan ga ik proberen of ik een klein beetje van jouw kunsten na kan doen met de roos :s Zal nog niet meevallen want die van jou zijn altijd zo mooi!
Heel veel lieve groetjes:
Kweenie

11

jaaaaaaaaaa reaktie  :lol:  :lol:  :lol: en die tips hielpen zeker,wat ik al zei--- you give my hope--- :lol:  :lol: maar zo mooi als jij nee,nog wel ff door oeffenen maar zit op de goede weg ,dus meis nogmaals bedankt en nu wacht ik op jouw roos,en hulp ,je weet me te vinden hé  .
lieve groetjes Carla

12

carol schreef:

jaaaaaaaaaa reaktie  :lol:  :lol:  :lol: en die tips hielpen zeker,wat ik al zei--- you give my hope--- :lol:  :lol: maar zo mooi als jij nee,nog wel ff door oeffenen maar zit op de goede weg ,dus meis nogmaals bedankt en nu wacht ik op jouw roos,en hulp ,je weet me te vinden hé  .
lieve groetjes Carla

:) Ik ga het proberen en ik weet je te vinden als ik er niet uitkom.
Wordt vervolgd!!!!!!  :/  :Y
groetjes!!!!!!!!!