26

Re: Wat een moeilijk thema: kunstschaatsen...

Alle superlatieven zijn inmiddels al wel genoemd, maar wat een prachtige taart.  :thumb:  :thumb:  :thumb:

De schaatsen zijn schitterend, mag je oprecht trots op zijn. Maar wat vond de jarige wel niet van zon'n mooie taart?  :)

27

echt geweldig  :thumb:

28

Geweldig mooi!! :thumb:  :Y

29

mooie schaatsen hoor!

30 Laatst bewerkt door Chocy (04-02-2013 10:51)

"yvonne 72" schreef:

GE-WEL-DIG!!!!!!   :thumb:  :thumb:  :thumb:
Mocht je je eens vervelen,dan mag je er best wel een how-to met foto's van maken. ;)
Ik zou er iig erg blij mee zijn. :Y

mickeymama schreef:

Ik dacht eerst dat het gewoon mini-speelgoed schaatsjes waren,dus absoluut een compliment voor de schaatsen.  :Y
Mocht je nou weer eens dit doen, misschien is het dan een idee om de stokjes als ondersteuning net achter een verbindingsstukje te zetten (hak, of halverwege, of dat stukje onder de tenen) dan vallen ze niet op... :/
En inderdaad, dan mag je er ook een how-to van maken :Y

Dank je!
Ik wilde de stokjes in eerste instantie niet gebruiken, maar moest wel ivm de zwaartekracht :D  Het stomme is, dat toen ik ging meten waar de stokjes moesten staan om ze niet te zien, het precies uitkwam. Maar ik heb denk ik verkeerd gestoken, dus later kreeg ik het niet meer zo neergezet dat je de stokjes niet meer zag.

Een how-to... Moet ik eerst even afwachten tot ik weer een vraag krijg voor een schoen of schaats :D Maar zal ik dan doen!

Life is short, eat dessert first

31

Cynthi@ schreef:

Alle superlatieven zijn inmiddels al wel genoemd, maar wat een prachtige taart.  :thumb:  :thumb:  :thumb:

De schaatsen zijn schitterend, mag je oprecht trots op zijn. Maar wat vond de jarige wel niet van zon'n mooie taart?  :)

De jarige was erg blij met de taart! Totaal onverwacht. En haar zus was jaloers. Dus voor eind deze maand heb ik weer een opdracht voor haar eigen verjaardag. :D

32

En dank jullie :)
Ik ben blij dat jullie het net zo mooi vinden als de jarige en ik ;)

33

Chocy schreef:
Cynthi@ schreef:

De jarige was erg blij met de taart! Totaal onverwacht. En haar zus was jaloers. Dus voor eind deze maand heb ik weer een opdracht voor haar eigen verjaardag. :D

Weer een kunstschaatsentaart??  :lol:  :P

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

34

Het ziet er geweldig uit, mooie schaatsen, super hoor, ik hou me aanbevolen voor het patroon van de schaatsen........... :)

35

Vroeg me af waarom het aantal reacties op dit topic zo snel groeit.... maar nu snap ik het!
Mooi gedaan zeg, wat een gereken en gepruts zal dat gekost hebben  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

36

Wow, super mooi gemaakt!!

37

Wow wat knap gemaakt, die schaatsen! Jeetje joh!

Nou, daar mag je trots op zijn zeg!! Wat goed gemaakt!!!

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

39

Thank youuuu! :)

40

mickeymama schreef:
Chocy schreef:
Cynthi@ schreef:

Weer een kunstschaatsentaart??  :lol:  :P

:lol:  Nee, dat niet! Anders had ik gelijk de how-to kunnen maken :D
Nee, het wordt waarschijnlijk een softball-taart. Ligt helemaal in mijn straatje als softbalster.

41

Zo, daar rijd je zo op weg!
Knap gemaakt!