Onderwerp: cakepops met cakepop maker mislukken :(
pfff....ben nu mijn cakepop maker aan het uitproberen, maar de cakepops worden niet gaar en e worden te donker.....
ik gebruik de funcakes mix voor cupcakes...ou het hier aan kunnen liggen???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cakepops met cakepop maker mislukken :(
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
pfff....ben nu mijn cakepop maker aan het uitproberen, maar de cakepops worden niet gaar en e worden te donker.....
ik gebruik de funcakes mix voor cupcakes...ou het hier aan kunnen liggen???
Geen idee of het aan mix ligt, heb ik niet gebruikt. Ik gebruik cakemix.
Maar heb je de bolletjes na ca. 4 minuten omgedraaid? Dit helpt bij mij namelijk. Ik kan krijg dan gare balletjes met een lichtbruine kleur.
thanx...ik ga het proberen. Popcake maker staat nu aan dussss
ik gebruik ook altijd de FC mix en bij mij werkt het wel, dus denk niet dat het aan de mix ligt.
De platen goed invetten en na 3 min even omdraaien.
Wat ook misschien de moeite waard is om te kijken of je pops niet misschien al eerder gaar zijn. dit probleem had ik dus. Er stond dat ze na +/- 7 min gaar zouden zijn, maar bij mij waren ze dat al na +/- 4 min. Daardoor waren de eerste ook heel donker en heel erg droog van binnen.
Ik hoop dat ze gaan lukken, want ze zijn leuk en lekker!
helaas...dat is m ook niet. nog steeds niet gaar genoeg en ze worden niet mooi rond
hoe lang zitten ze er dan in?
Misschien toch iets langer erin?
Ik heb ook altijd veel gehad aan dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=182371
hopelijk kun je er iets mee.
Succes
ik heb ze net na 4 min omgedraaid en weer 4 min....en nog steeds niet volledig gaar maar wel te donker.
nu gewone cakemix aan het proberen.
nu het recept van Nicole aan t proberen.....als dit niet lukt gaat de cakepop maker terug naar de winkel en koop ik n ander merk.....
thanx ga ik die uitproberen.
Keuken is hier nu ontploft en ik dus ook.......
morgen laatste poging anders gaat t apparaat terug naar de winkel. Ben er HELEMAAL klaar mee.....hele avond naar de knoppe en gewoon geen cakepops uit de machine. Gelukkig kan ik ze altijd nog met de hand draaien.
Ja klinkt heel herkenbaar!
Kijk ook ff op de laatste pag van het topic, daar staat een link naar of wat meer recepten waarmee het goed lukte. Helaas had ik mt die van Nicolle ook geen goed resultaat. Geef niet op!
thanx
ga ik die uitproberen.
morgen laatste poging anders gaat t apparaat terug naar de winkel. Ben er HELEMAAL klaar mee.....hele avond naar de knoppe en gewoon geen cakepops uit de machine. Gelukkig kan ik ze altijd nog met de hand draaien.
En anders kom je even langs in Gouda, bakken we samen wat cakepops in de popmaker. Ik heb er ook één, gebruik de mix voor cupcakes van Funcakes en heb nog geen mislukkingen gehad......
zou dit wat zijn?
Nancy H schreef:thanx
ga ik die uitproberen.
En anders kom je even langs in Gouda, bakken we samen wat cakepops in de popmaker. Ik heb er ook één, gebruik de mix voor cupcakes van Funcakes en heb nog geen mislukkingen gehad......
Als t me echt niet lukt kom ik even langs Annick
neem ik ook mijn apparaat mee...misschien is die ook wel gewoon kaput (te heet ofsow)
Gewoon terug gaan naar de winkel, want met FC cupcake mix moet het echt goed gaan.. Er lijkt me iets met de temperatuur aan de hand..
Gewoon terug gaan naar de winkel, want met FC cupcake mix moet het echt goed gaan.. Er lijkt me iets met de temperatuur aan de hand..
Dat gevoel heb ik dus ook......
zou dit wat zijn?
Deze platen heb ik.
Ik vind ze fijn werken, je hebt veel grotere ballen dan uit de electrische.
Ik heb laatst ook een cakepopmaker van de action gekocht en die vind ik ook heel fijn. Wel kleinere balletjes, maar ook sneller klaar, dus ideaal als de kleinkids er zijn.
Ik gebruik cc mix van FC of smaakjescake.
Ik heb toevallig zaterdag die van invenvtum gekocht en choco-pops gebakken. REcept van choco cupcakes uit een boek, beslag was zo stevig dat ik heb lopen knippen ala churros maar heerlijke popjes.
4min, draaien en nog 4 min
Heb nu het apparaat van bestron te leen van een vriendin. kijken of dat wel werkt....de duimen draaien
was dus toch t apparaat....in de bestron zijn ze perfect.
Meteen maar even aangeschaft dus
En het princess apparaat gaat dus terug!
Kijk das mooi!
En met welke mix heb je hem nou gemaakt?
En hoe heb je het gedaan?
heb hem nu gewoon met de fc mix gemaakt. Beslag erin spuiten en 6 min bakken en dan omdraaien en 2 min laten zitten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cakepops met cakepop maker mislukken :(