1 Laatst bewerkt door hildek1997 (03-02-2013 20:04)

Onderwerp: Beginnerstaartje, 3e taart!

Omdat ik morgen jarig ben heb ik vandaag een taartje gebakken.
Mijn derde taartje, en daar ben ik best trots op.
Misschien lukt het met de foto niet helemaal, maar ik ben nog nieuw..
Met opbouwende kritiek ben ik altijd blij!
http://i46.tinypic.com/219uvls.jpg

2

Re: Beginnerstaartje, 3e taart!

Terechte trots want dit is een heel leuk 3e taartje  :Y

Goed gevoel voor kleur heb je. Het is bij de bloesemtakken ook heel mooi om de bloementjes iets kleiner te maken en dan wat meer te verdelen over de takken in plaats van alle bloemen aan het eind van de takjes te plaatsen.

Keep up the good work!

3

leuke taart hoor   :thumb:

4

Saskialala schreef:

Goed gevoel voor kleur heb je. Het is bij de bloesemtakken ook heel mooi om de bloementjes iets kleiner te maken en dan wat meer te verdelen over de takken in plaats van alle bloemen aan het eind van de takjes te plaatsen.

Keep up the good work!

Bedankt voor de tips! Ik ben van plan binnenkort weer zo´n taartje te maken, dus kan ik jouw tips mooi gebruiken  :)

5

hildek1997 schreef:
Saskialala schreef:

Keep up the good work!

Bedankt voor de tips! Ik ben van plan binnenkort weer zo´n taartje te maken, dus kan ik jouw tips mooi gebruiken  :)

En nog een tip: zoek op het forum eens naar Pip-stijl. Dit soort taarten worden veel gemaakt en er zitten echt pareltjes tussen die je kunnen inspireren bij je volgende taart.