1

Onderwerp: De slagroomsoes/zwaantjes geprobeerd

Ik dacht ik probeer ook even van Rudolph de slagroomsoeszwaantjes maar heb zijn kop iets tever naar binnen gespoten dus moet de volgende keer wel beter, maar voor een eerste keer vind ik ze aardig geworden.
Ook moet ik de soes wat meer vullen denk ik zodat de vleugels beter uitkomen net zoals de achterste ongeveer.
De soesjes zijn overgoten met sinaasappelchocolade callets.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VDNWWBBG-D.jpg

Re: De slagroomsoes/zwaantjes geprobeerd

Leuk! Ik heb ze ook gezien, wil ze zeker een keer gaan maken.

3

:thumb:

4

Leuk hoor!

5

Leuk, ik had ze ook gezien.
Ook dat Rudolpf echt een groot formaat ijsknijper had gebruikt zodat het lijf gelijk al dik werd. Met slagroom rondom die dikke bal ijs, heb je gelijk meer plaats om de vleugels er schuin in te plaatsen.

Wat uitproberen is altijd leuk, resultaat is toch leuk. En vooral lekker :D  :thumb:

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

6 Laatst bewerkt door dollelollypop (03-02-2013 20:40)

ireen123 schreef:

Leuk, ik had ze ook gezien.
Ook dat Rudolpf echt een groot formaat ijsknijper had gebruikt zodat het lijf gelijk al dik werd. Met slagroom rondom die dikke bal ijs, heb je gelijk meer plaats om de vleugels er schuin in te plaatsen.

Wat uitproberen is altijd leuk, resultaat is toch leuk. En vooral lekker :D  :thumb:

Oooooh zat er een bolletje ijs in  :s ?
Dan heb ik niet goed opgelet haha ik al het filmpje op internet nog eens bekijken want ben even bezig geweest toen hij het maakte.
Slordig maar nu snap ik ook waarom bij hem de vleugels wel beter uitkwamen  :)
Dankjewel voor de tip en ik ga meteen het filmpje bekijken op 24kitchen op internet. :o

Ja hoor ik heb even gekeken en ja het klopt dat er een grote ijsbol inzat.
Heel hartelijk dank dat je het even gezegd heb want nu heb ik weer goede moed het nog een keer te proberen  :)
Ik dacht er al meteen klaar meet e zijn maar nu snap ik wat ik verkeerd gedaan heb.  :)