1

Onderwerp: [FEEDBACK]Oilily taart en margrietjes

Dinsdag is mijn dochter jarig maar aangezien er morgen al visite komt hebben mijn zoon van 9 en ik samen vandaag nog dit kleine stapeltaartje gemaakt in de stijl van oilily.
De onderste is 15 cm, gevuld met 2 laagjes bokkenpootjes vulling en jam, de bovenste is een 10 cm tasty-fill taartje van choco biscuit gevuld met kersenbaverois.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZ3WPPVZ.jpg

Dan nog een klein taartje (20 bij 5 cm) voor de leiding van de zondagschool morgen als mijn dochter gaat trakteren.http://www.mijnalbum.nl/Foto-J64CSTOE.jpg

Feedback is welkom hoor, het is mijn 5e en 6e taartje

2

Re: [FEEDBACK]Oilily taart en margrietjes

Leuk gedaan Jessica! Ik vind dat eerste taartje helemaal super  :thumb:. Probeer de randjes wel iets netter af te werken volgende keer, maar verder geen opmerkingen hoor, ga zo door  :Y

3

Heel mooi hoor!

4

Ehh.... feedback? Zou je niet een ronde uitsteker kopen voor de stippen? Dat kost bijna niks en je krijgt, als je de uitsteker even ronddraait na het steken, een strakke stip. En het is veel minder werk dan uitsnijden. Verder zou ik je icing iets dikker maken/houden, hij lijkt wat te veel uit te vloeien.

Je bent wel hoog gegaan met je taarten zeg, knap hoor en dan ook nog netjes strak bekleed. Mooie kleuren heb je gekozen ook.

Groejtes van Tieneke

5

Tante Tien schreef:

Ehh.... feedback? Zou je niet een ronde uitsteker kopen voor de stippen? Dat kost bijna niks en je krijgt, als je de uitsteker even ronddraait na het steken, een strakke stip. En het is veel minder werk dan uitsnijden. Verder zou ik je icing iets dikker maken/houden, hij lijkt wat te veel uit te vloeien.

Je bent wel hoog gegaan met je taarten zeg, knap hoor en dan ook nog netjes strak bekleed. Mooie kleuren heb je gekozen ook.

Groejtes van Tieneke

Bedankt voor de feedback! De stippen heb ik met een uitsteker gemaakt, maar die was niet helemaal mooi rond helaas... ik zal een nieuwe gaan kopen.

6

Je taarten zijn mooi gelukt.