Re: Ik hou helemaal niet van het servies ....
Die zijn leuk en vrolijk geworden!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik hou helemaal niet van het servies ....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die zijn leuk en vrolijk geworden!!
Wauw.... wat zien er die gezellig en smaakvol uit. Dat moet wel een heel werk geweest zijn.
Och deze mooie cupcakes had ik nog helemaal niet langs zien komen.
Het zijn weer mooie kunstwerkjes geworden Tamataartje!
Wauw.... wat zien er die gezellig en smaakvol uit. Dat moet wel een heel werk geweest zijn.
Dank je wel Daar ben ik wel een uur of 5 mee bezig geweest, en het waren er maar 12. Ik ben blij dat ik alleen voor de traktatie voor de juffen/meesters hoefde te zorgen
Dank jullie wel allemaal Ik ga bijna aan haar taartje beginnen, ik heb er zin in!
Wat een scheetjes zeg!!!
Ik heb ze meteen bij mijn favo's gezet.
Dat vind ik een hele grote eer, dank je wel
Dat vind ik een hele grote eer, dank je wel
Dus,zie je ze een keertje voorbij flitsen,dan weet je dat ik ze stiekem nagemaakt heb.
ja moet nog maar ff een keer,ik vind ze zo leuk
groetjess Carla
Tamataartje schreef:Dat vind ik een hele grote eer, dank je wel
Dus,zie je ze een keertje voorbij flitsen,dan weet je dat ik ze stiekem nagemaakt heb.
![]()
Ik zou dat echt heel erg gaaf vinden! Dank je wel
ja moet nog maar ff een keer,ik vind ze zo leuk
![]()
groetjess Carla
Dank je wel Carla!
leuk bedacht. Ik vind Pip Studio ook geweldig...Alleen zo duur om echte servies te kopen hihihi
leuk bedacht. Ik vind Pip Studio ook geweldig...Alleen zo duur om echte servies te kopen hihihi
Tja, je kan natuurlijk proberen een dummy van het theeservies te maken
Maar dank je wel voor het compliment
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik hou helemaal niet van het servies ....