Re: Na een half jaar taartenstop begin ik weer!
gefeliciteerd met je dochtertje en de verjaardag van je zoontje. de taart is prachtig
Dromen van taarten,....... toch lig ik er ook vaak wakker van
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Na een half jaar taartenstop begin ik weer!
gefeliciteerd met je dochtertje en de verjaardag van je zoontje. de taart is prachtig
Prachtige taart!
Gefeliciteerd met de geborte van jullie dochter.
Wat een prachtige kindjes! (En een mooie taart)!
Nou, dat heb je goed gebakken zeg!! Alle drie!!! 
leuke taart.
welkom terug
en wat een schatje van een baby heb je, nog gefelicitaart!
Hé Lori, daar ben je weer! Fijn dat je er weer bent. Gefeliciteerd met zowel de geboorte van Sara als de verjaardag van Luca. Je Cars-taart is wel gelijk een goeie come back, zeg. Mooi! En wat heb je prachtige kinderen. Schitterende foto ook van Sara. Geniet ervan! En hopelijk komt je zin in taarten dan ook weer helemaal terug.
Edit:
(Ik heb stiekem even Sara's naam gecorrigeerd. Moest natuurlijk zonder h.
)
Wat een lieve reacties, bedankt! 
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en de verjaardag van je zoon. En je taart: geweldig.
Mooie taart en kindjes!
Wat een geweldige Cars heb je er van gemaakt
6 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel...je hebt prachtige kinderen, gefeliciteerd met je zoontje.
Zelf ben ik ook niet vaak meer op het forum te vinden, zoooo druk met van alles 
Oww wat een mooie kindjes heb jij, en een prachtige taart! Wat kan een mens nog meer wensen! 
Jaaaa en die mooie kindjes zijn mijn neefje en nichtje!!
Echt leuk dat je er veel werk van hebt gemaakt voor Luca en hij is dus ook echt heel mooi geworden. Zelf voel ik meestal niet zo de "drang" om er iets spectaculairs van te maken voor mijn eigen kinderen. Zielig eigenlijk
Maar deze Cars-taart is prachtig geworden en ik snap wel dat luca er met zo'n trots snoetje naast zit! Jammer dat we zijn verjaardag (net) niet mee konden vieren, maar misschien volgend jaar 
owh je hebt er meteen wel mega veel werk van gemaakt.
met al die zwarte blokjes.
alle 3 je kunstwerken zijn mooi en gefeliciteerd natuurlijk
Wat een geweldige Cars-taart
en wat een mooi december-baksel
. Mooie kindjes heb je. Hopelijk zien we weer veel mooie creaties van je voorbij komen.
WOWzers zeg! Wat een comeback! en gefeliciteerd met je kleintje! En je grote kerel ook uiteraard 
Prachtige taart, prachtige kindertjes en ik ben blij dat je weer terug bent, zodat we van je creaties kunnen genieten 
Ooh, ik zag je naam staan en toen dacht ik, klikken!, want dat wordt weer een toppertje.
Maar ik had niet gelijk, geen toppertje
Nee, het waren zélfs twee toppertjes!!!!
Gefeliciteerd met de vierde verjaardag van je zoon en met de geboorte van je dochter. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, als ze zwanger bent is taarten maken ook best zwaar. Kan me je pauze goed voorstellen. En wat een gave Cars taart! 
wauw wat een mooie taart voor je zoontje en wat een prachtig exemplaar heb je gebakken in december, nog van harte 
ooooooo Lori, dat gebakje van december it zooooooo cute!!! Gefeliciteerd!! Jeetje na 6 weken alweer aan het bakken, wat een held ben je! Die van mijn is nu bijna 6 maanden, maar oh boy oh boy, het blijft hard werken om alles te combineren... Je cars taart is geweldig! Fijn dat je weer terug bent, welcome back!
welkom terug en ik zei het toch ,dat virus raak je echt niet meer kwijt en wat is Luca gegroeid ,leuke taart
lieve groetjes van ons
Prachtige taart en prachtige kindjes!!
Mooie taart!!
Wat een prachtig kindje! Hartelijk gefeliciteerd nog 
Aan je taart is het niet te zien hoor, dat je er zo'n tijdje uit bent geweest. Hij is weer super!
Bedankt allemaal! En liene, jij ook gefeliciteerd nog met de geboorte van je zoontje!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Na een half jaar taartenstop begin ik weer!