De How To.. Hmm.. Nou ik heb een aantal engelse sites vertaald.. Maar ik zal mijn best doen..
- Maak als eerste je beslag. In principe kun je elk recept gebruiken, maar moet je zeker weten dat het een vochtig recept is en niet te droog.
- Zodra het beslag klaar is doe je 1/3 van het beslag in een andere kom. Deze 1/3 kun je keuren met kleurstof of eetbare voedingsmiddelen. Ik had cacaopoeder bij de hand. Dit beslag doe je in een ingevet bakblik (willekeurige vorm). Zelf kijken hoe groot dit blik moet zijn voor de hoogte en hoeveelheid beslag. Dit bak je af in de oven, zoals het recept aangeeft.
- Haal de taart uit de oven, zodra hij gaar is en dus stevig genoeg is.
- De cake uit de oven halen en laat volledig afkoelen. Eventueel in de koelkast zetten om het proces te versnellen.
- Gebruik een kleine hart gevormde cutter om de figuurtjes uit de cake te snijden (gekleurde taart). Zelf deed ik deze na het uitsteken 30 minuten in de diepvries, om te zorgen dat er geen 'over-cooking' plaatsvind, wanneer deze weer in de oven gaat.

Ik had zowel kleine hartjes uitgestoken als een lang stuk in de vorm van een hart..
- Inmiddels kunt je nu de cupscakes/cake vullen met een deel van het andere 2/3 beslag.
- De vormen (hartjes in dit geval) druk je in het midden erin en het overige beslag verdeel je totdat dit op is. Zorg er dus wel goed voor dat de figuurtjes goed onder het beslag zitten, anders krijg je wat ik had hierboven..

- Bak dit alles af in de oven volgens het recept.
Uiteindelijk is dit de bedoeling:

Ik hoop dat het duidelijk is voor jullie!