26

Re: Bea bedankt, bea bedankt....

marlies schreef:
Annemarie29 schreef:

Ziet er super mooi uit. Krijg je ook nog zulke mallen met een andere afbeelding? En waarmee heb je het goed gemaakt?

Hai hai, Dit is van fondant gemaakt. Je kan de mal ook in koekjesdeeg drukken en dan uitsteken, voor koekjes met een kroon. Of marsepein kan ook. Er komen meerdere soorten van deze mallen. O.a. een sleutel een paard, druiven, kersen, ook hartvormige met rozen en 2 duiven... En nog meer totaal zo'n 20 soorten om mee te beginnen  :Y

Zo lekker veel, ik ben benieuwd. En ik bedoelde wat heb je gebruikt om de goudkleur te krijgen?

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

27

:thumb:  Mooi!! Ga je website in de gaten houden  :Y

Onwijs mooi!

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

29

Annemarie29 schreef:
marlies schreef:
Annemarie29 schreef:

Ziet er super mooi uit. Krijg je ook nog zulke mallen met een andere afbeelding? En waarmee heb je het goed gemaakt?

Hai hai, Dit is van fondant gemaakt. Je kan de mal ook in koekjesdeeg drukken en dan uitsteken, voor koekjes met een kroon. Of marsepein kan ook. Er komen meerdere soorten van deze mallen. O.a. een sleutel een paard, druiven, kersen, ook hartvormige met rozen en 2 duiven... En nog meer totaal zo'n 20 soorten om mee te beginnen  :Y

Zo lekker veel, ik ben benieuwd. En ik bedoelde wat heb je gebruikt om de goudkleur te krijgen?

Ohhh het goud.... ;) Dat heb ik geverfd met Squires kitchen Edible gold food dust, aangemaakt met wat alcohol. En toen met een heeeeeel dun penseeltje aangebracht, en niet teveel bibberen ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

30

Wauw dat ziet er gaaf uit zeg!!!!

31

Heel erg MOOI!!!!!!!!

32

Wauw die zijn echt vet mooi en strak!

33

madebyanke schreef:

Heel chique!   :Y

Ohhh ik zie nu pas, op je fotootje, dat jij het bent  :o  :o  Was gezellig afgelopen zaterdag  :Y

34

Ik heb een groot aantal van de mallen even op de home pagina van m'n website gezet om iedereen vast een beetje lekker te maken  :Y  :Y
Mocht je interesse hebben kan je alvast een blik werpen....  :Y   :Y

35

marlies schreef:
madebyanke schreef:

Ohhh ik zie nu pas, op je fotootje, dat jij het bent  :o  :o  Was gezellig afgelopen zaterdag  :Y

Het was heel erg gezellig en voor mij ook spannend. Zo voor het eerste keer. Heel leuk jullie live te zien. :D

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

36

madebyanke schreef:
marlies schreef:
madebyanke schreef:

Het was heel erg gezellig en voor mij ook spannend. Zo voor het eerste keer. Heel leuk jullie live te zien. :D

Nou dat zal zeker spannend geweest zijn voor je, gelukkig bijten we niet. Leuk om nu ook jou gezicht eens te hebben gezien  :Y

37

Wat mooi!  ik ben er stil van.

38

Ik haal deze nog even omhoog omdat hij deze maand toch weer goed van pas kan komen  :D  De mallen kunnen vanaf maandag weer verzonden worden!!