1

Onderwerp: Ik wil een strakke muziekbalk op de zijkant..maar hoe?

Hallo dames..ik wil een strakke notenbalk maken met muzieknoten. Ik pieker me rot over hoe ik de lijnen er het mooist op krijg. Eerst met zo'n marker en dan met een sugergun? Of zeggen jullie, neee dat doe je zo? ;) Ik hoor het graag!!  :)

Life can be so sweet!!

2

Re: Ik wil een strakke muziekbalk op de zijkant..maar hoe?

Ik heb de patchwork cutter music te koop voor € 3,00 excl. verzenden. Daar kun je een hele mooie strakke balk mee maken. Als je interesse hebt, mag je mij mailen.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2256.html

3

Hoi Vanessa...ik heb gekeken, maar deze is 1,5 cm. hoog. M'n taart is 8 cm. hoog en ik wil de balk op ongeveer 4 cm. hoogte rondom de taart.
Toch super bedankt voor je reactie!

Life can be so sweet!!

4

printen op frosty??? Ik noem maar wat hoor? Ik heb zelf nog nooit met prints gewerkt, maar het lijkt mij de meest strakke manier. Je kunt dan zelfs een speciaal lied printen.

5

Je kunt een strip bakpapier nemen, daarop de lijnen leggen( lichtjes vastplakken) en die dan om de taart wikkelen. Voorzichtig weer afspelen en je lijn zitten op de juiste plek :-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

RijWM schreef:

printen op frosty??? Ik noem maar wat hoor? Ik heb zelf nog nooit met prints gewerkt, maar het lijkt mij de meest strakke manier. Je kunt dan zelfs een speciaal lied printen.

Hey Wendy...daar heb ik nu geen tijd meer voor. Maar ga het zeker een keer proberen. Thnxx!

Life can be so sweet!!

7

Adrienne schreef:

Je kunt een strip bakpapier nemen, daarop de lijnen leggen( lichtjes vastplakken) en die dan om de taart wikkelen. Voorzichtig weer afspelen en je lijn zitten op de juiste plek :-)

Jaaa Adrienne...de gouden tip voor mij  :)  Ik ga aan de slag. Over een paar dagen zal ik m'n taartje showen. Super bedankt  :thumb:

Life can be so sweet!!

8

Ik kijk er naar uit! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>