51

Re: Meisje in de sneeuw met hartjes????

Super mooi gedaan!! :)

www.thesweetbakery.nl
-online webshop voor de productie van taarten en taartdecoraties-

52

Weer eens wat anders dan op een kaart, ziet er super uit. Mooi geschilderd. Heb je het met poeders (opgelost in alcohol)  geschilderd???? Ik krijg dat niet zo netjes voor elkaar. Ik vind het echt lastig schilderen op fondant. Super knap gedaan.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

53

Och, wat een waanzinnig lief taartje zo zeg! Heel erg knap geschilderd ook! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

54

Och, wat een waanzinnig lief taartje zo zeg! Heel erg knap geschilderd ook! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

55

Handig zo'n Ipad  :D  :o

56

Ze lijkt super!!!!!!! Op een taart net zo mooi als op een kaartje!!!

groetjes Wilma

57

Aaaahhhh wat een schatje, en wat knap gemaakt!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

58 Laatst bewerkt door kweenie (30-01-2013 12:50)

Sneezle schreef:

Weer eens wat anders dan op een kaart, ziet er super uit. Mooi geschilderd. Heb je het met poeders (opgelost in alcohol)  geschilderd???? Ik krijg dat niet zo netjes voor elkaar. Ik vind het echt lastig schilderen op fondant. Super knap gedaan.

Dank je voor je reactie:
Ik werk eigenlijk met eem combinatie van beiden: Ik vermeng vaak wat kleurgel met wat poeder en wat water (vooral de witte!!) om de juiste kleur te krijgen.
Daarna zet ik de gewenste, donkerste kleur op de plaatsen waar ik die wil hebben in de tekening. Met een nat kwastje (water) smeer ik die lijnen dan verder uit. Zo krijg je het licht-donkereffect. Het werkt bij mij prima. Je moet wel een beetje oppassen met het water wat je gebruikt want het lost ook de fondant op als je teveel gebruikt. En dat willen we natuurlijk niet :s  :nooo  Ik heb altijd een stukje keukenpapier bij de hand om het kwastje een beetje "te drogen".
Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden?  :/
groetjes  :)

59

kwebbeltje schreef:

Handig zo'n Ipad  :D  :o

Ik ben blij dat ik nu weet dat ik niet de enigste ben die daar soms last van heeft  :lol:  :lol:

60

wauw!! heel mooi!!