Re: Lief Girly Olifantje met cadeau...
Yes Please! Een how to zou erg leuk zijn. Wat een snoezig olifantje!!! Heel mooi gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lief Girly Olifantje met cadeau...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Yes Please! Een how to zou erg leuk zijn. Wat een snoezig olifantje!!! Heel mooi gedaan
Cute!
Thanks. Ben nu ook bezig met een vlinder en konijn in dezelfde stijl. Zit ook nog te denken aan een nijlpaard en een slak met lieveheersbeestje op zijn rug. Heerlijk dat boetseren.
Jelle85, hij is ongeveer 8 a. 10 cm. hoog, als ik hem over een paar weken op de taart zet kun je het beter inschatten denk ik. Dan zal ik hem ook nog wel even showen bij taartenparade.
schattig, dat heb je knap gedaan
Zeker een lief schattig olifantje.
Ze bloost ook nog een beetje.
Volgens mij heb je dat nu op haar overgebracht met al die leuke complimenten.
Zeker een lief schattig olifantje.
Ze bloost ook nog een beetje.
Volgens mij heb je dat nu op haar overgebracht met al die leuke complimenten.
Wat een lieve complimentjes, daar ga ik inderdaad bijna van blozen Lief van jullie. Ik kan wel eens proberen een how to te maken hoor maar er is ook een hele goede op You Tube. Ik zal eens kijken of ik de link kan vinden. Hij is wel iets anders dan de mijne maar ik heb de basis onthouden en gebruikt bij deze.
Ik mag er geen hotlink van maken dus ik heb de link hier en daar met spaties ertussen geplaatst (overtypen zonder spaties in je adresbalk). Dit heb ik gebruikt als basis voor mijn olifantje:
http : / / www. youtube.com /watch?v = BxwyA8FK344
of deze (het zijn er 2 dus let op)
http : / / www. youtube .com /watch ?v= ooi2b95-a9Y
zo schattig!! Toch maar eens gaan leren om te boetseren.
Ook al zo'n schatje. Ze passen perfect bij elkaar!
Thanks dames. Ilvy succes, komt vast goed met boetseren. Rumy dank je wel, ik heb ook inderdaad geprobeerd ze zo goed mogelijk bij elkaar te laten passen.
Ik heb gelijk dit olifantje opgezocht na je berichtje van je nijlpaardje, maar deze is ook héél lief. Ik ben benieuwd hoe je taartje eruit gaat zien
Thanks Ik ben zelf ook benieuwd, ben nog aan het bedenken wat ik wil. IK denk een kleine hoge ronde taart met nog een schildpad of giraf o.i.d. erbij. Ik moet er nog even over nadenken.
Bedenk je die beestjes helemaal zelf?
Het is een beetje van pinterest en een beetje van mezelf. Ik vind de voorbeelden vaak erg kleine oogjes hebben en de pootjes erg eenvoudig. Ik maak er mijn eigen versie van maar met de basis van een how to op You tube bijvoorbeeld. Bij mijn olifantje heb ik twee linkjes gedeeld waar je eens zou kunnen kijken.
Héél erg leuk Ik heb ooit een poging tot boetseren gedaan, maar gelukkig heb ik nog genoeg ideeën zonder boetsersels, want mijn ding is het (nog) niet. Ik ga zeker naar die linkjes kijken, dank je wel daarvoor
Graag gedaan, heel veel succes, oefening baart kunst, ik ben ooit met fimo begonnen en dit werkt wel anders maar je leert wel om goed naar verhoudingen en vormen te kijken en de opbouw van een figuurtje. Als je heel goed kijkt zie je hoe het in elkaar zit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lief Girly Olifantje met cadeau...