Onderwerp: Boeketjes Cupcakes
Leuk voor Valentijn om boeketjes cupcakes te maken. Niet moeilijk en een snel en leuk resultaat:
Verder had ik laatst nog wat cupcakes voor een jong stelletje gemaakt die zich gingen verloven:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeketjes Cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk voor Valentijn om boeketjes cupcakes te maken. Niet moeilijk en een snel en leuk resultaat:
Verder had ik laatst nog wat cupcakes voor een jong stelletje gemaakt die zich gingen verloven:
Jaaaa, prachtig! Ik krijg gelijk de valentijnkriebels, leuk! En je verlovingscc's ook zo prachtig gespoten.
P.S. Je schrijft bij je eerste foto over cakepops ipv cupcakes. Klein editje?
Jaaaa, prachtig! Ik krijg gelijk de valentijnkriebels, leuk! En je verlovingscc's ook zo prachtig gespoten.
P.S. Je schrijft bij je eerste foto over cakepops ipv cupcakes. Klein editje?
Hi, hi dank je wel! Ik ga ff editen
Ik dacht, ik noem het even op, voordat je vragen krijgt hoe je je cakepops zo goed op cupcakes laat lijken.
Errug leuk gedaan, vooral je boeketje
jij bent toch ook een duizend poot hé wat schattig weer
groetjes Carla
Oh, jij maakt ook altijd zulke mooie foto's van je kunststukjes! *jaloers*
Wat een leuke toef heb je gespoten op die onderste cupcakes, zeg! Met welk spuitmondje heb je dat gedaan?
Wat een leuke toef heb je gespoten op die onderste cupcakes, zeg! Met welk spuitmondje heb je dat gedaan?
Met een hele grote 'open star'. Loodrecht en dicht op je cupcake houden en gasgeven
Oh wat leuk! Die spuitmond moet ik hebbuh En wat zijn je boeketjes lief!
Moooooooooooooooooooooooooi
Leuk!
Heel erg mooi zeg, die cupcakes, plaats je daar een stok in het cakeje? en dan in een vaas plaatsen? Ik vind het heel erg leuk gevonden))))
En je toef moooooooooiiiiiii
Heel erg mooi zeg, die cupcakes, plaats je daar een stok in het cakeje? en dan in een vaas plaatsen? Ik vind het heel erg leuk gevonden))))
En je toef moooooooooiiiiiii
Dank je wel Je neemt een piepschuimen bal die je in een vaasje zet. Goed aandrukken en dan plaats je 2 cocktailprikkertjes per cupcake in de bal. Cupcake erop en lekker de tussenruimtes opvullen met een gezellig papiertje of hartjes van fondant of wat je maar verzinnen kunt.
zo'n mooi cupcake boeketje heb ik nog niet eerder gezien! wat prachtig zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeketjes Cupcakes